15. huhtikuuta 2014

Heippa!

Olen takaisin. Elämä on pyörittänyt minua monella eri suunnalla. Voisi oikeastaan sanoa, että koko elämä on mennyt aika lailla uusiksi viimeisen vuoden aikana. Olen löytänyt elämääni uuden ihanan ihmisen, olen muuttanut uuteen asuntoon hänen kanssaan, aloittanut uuden yrityksen, saanut oman palstan Imageen ja sitten viimeisimpänä (muttei todellakaan vähäisimpänä) se, että olen myös tulossa äidiksi. Pitkään olen pitänyt tuota tietoa salassa, niin kuin oman mahan voisi jotenkin peittää. Mutta näin se nyt on. Ja näin sen kuuluukin olla. Saamme tytön.



Pelkkää ruusuilla tanssimista elämä ei kuitenkaan ole ollut. Viimeisimpänä murheenani on ollut se, että Papu-kanini on sairas. Sillä on maitorauhaskasvain. Aiomme leikata hänen Mevet-eläinlääkäriasemalla, mutta operatio on epävarma ja se on vasta viikon päästä ja tuntuu että kasvain kasvaisi samaa tahtia kuin minun mahani. 

Eipä tässä muuta tällä kertaa. Ai niin, sellainen juttu, että olin todella otettu siitä, että korviini on kantautunut viestejä, että joillakin on ollut ikävä blogiani. Se lämmitti mieltäni. :-)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kiva juttu, että olet palannut blogimaailmaan! Onnea tulevasta perheenlisäyksestä teille!

Anonyymi kirjoitti...

Onnea ja kirjoittele lisää :) Terv.ingrid

Jaa blogikirjoitus kavereillesi