2. joulukuuta 2012

Hypnoosi rentoutumiseen Juha Häkkisen avulla

Olen täällä blogissani aina silloin tällöin kertonut siitä kuinka kävin tekemässä opintoja NLP-Opistossa. Olen siellä oppinut työkaluja, joiden avulla olen voinut auttaa sekä itseäni, että läheisiäni. Voin suositella kaikille NLP:n perusteiden oppimista, joko kyseisessä opistossa tai vaikka Get the Life You Want-kirjan avulla.

Yksi kyseisen koulun opettajista on Juha Häkkinen, joka on myös hypnotisoija. Hän lupasi hypnotisoida minut ja hieman pelonsekaisin tuntein käväisin hänen vastaanotollaan. Tarkoituksena oli tehdä rentoutushypnoosi.


Tässä joitain ajatuksiani tästä tapaamisesta. Ensinnäkin muistan kaiken, mitä tässä hypnoosissa tapahtui. Se ei ollut missään mielessä negatiivinen tunnetila tai kokemus. Pikemminkin päin vastoin. Menin rentoon puoliunitilaan, jossa kuulin Juhan äänen ja samalla ajattelin mitä hän pyysi. Minun tuli ajatella mm. numeroita ja rappusia, joita pitkin laskeuduin syvemmälle ja syvemmälle rentoon tilaan. Kuvittelin olevani keskellä sinistä merta, jossa kävelin pitkiä valkoisia portaita kalojen uiden vieressäni. Lopulta makasin pohjahiekalla ja oloni oli täysin rento.


Tämä rento tila jatkui koko illan ja nukuin yön niin hyvin, etten ole koskaan nukkunut. Seuraavana päivänäkin olin rento kunnes hieman jännitin panelistina oloa. Iltapäivällä tuli pieni pommi myös eteeni, jonka seurauksena rento oloni katosi. Tiedän, että jos olisi ottanut rentoutushypnoosin juuri ennen mm. lomamatkaani, olisi matka mennyt varmasti melko hyvässä rentoutuneessa tilassa.

Aion alkaa käydä tässä rentoutushypnoosissa kerran kuussa. Se on ollut paras kokemani nopea rentoutuskeino, johon olen törmännyt. Se sopi minulle siis erinomaisesti. Ja voin siis suositella. :)

3 kommenttia:

Salud-Terveydeksi! kirjoitti...

Tämä kuulostaa kiehtovalta! Olo oli varmaan session jälkeen ihana. Pitääpä joskus kokeilla :)

Karabella

Kuulalyyli kirjoitti...

Moikka, blogissamme on sulle pieni tunnustus :)

T:Heidi

HelloHelene kirjoitti...

Kiitos!

:) Ja mahtavaa saada tunnustus.

Jaa blogikirjoitus kavereillesi