20. marraskuuta 2012

Man on the Moon

Heippa pitkästä aikaa! Oli aivan pakko tulla päivittämään ja kertomaan kuulumisiani. Tänään on nimittäin ollut yksi vuoden parhaista päivistä. Olin kuuntelemassa idoliani Buzz Aldrinia Neste Oilin tilaisuudessa, missä olin itsekin panelistina. Buzz oli aivan ihana persoona ja inspiroiduin tuosta päivästä todella paljon. Eikä tuossa vielä kaikki! Olin puhujalounaalla hänen kanssaan ja lähtiessäni sain hänen kirjansa signeerauksella. En muista milloin olisin ollut niin hurmiossa kuin tänään.
Noh, kaikki hyvä loppuu aikanaan ja tietysti piti palata maan pinnalle. Iltapäivä meni töiden parissa ja sitten mm. Subin raatilaisen tehtävissä.


On minulle tapahtunut muutakin vaikka mitä mielenkiintoista viime aikoina ja niistä pitää kirjoittaa mahdollisimman pian (heti kun kiire hellittää). Aiheita, joista haluan kirjoittaa ovat mm. SportSetterin testaus, Mia Höytö -tuotteet (ovat olleet testissä jo hetken aikaa ja olen niistä aivan superinnoissani) sekä NLP-kurssiarvio ja se kuinka autoin jo yhtä ihmistä NLP:n avulla hyvin tuloksin.
Mukavaa iltaa kaikille! :)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei, eka kertaa sivuillasi - päädyin tänne googlen kautta haettuani ruokaohjeita tomaatti-kaali :-) Mutta luin Buzz-tapaamisestasi, mikä kolahti - mistä inspiroiduit, miksi hurmioiduit?

HelloHelene kirjoitti...

Moikka!
No kai se oli hänen karismansa. Ja ihan vaan se ajatus siitä, että hän oli oikeasti käynyt kuussa. Siellä missä itse haluaisin niin kovasti käväistä. :D

Jaa blogikirjoitus kavereillesi