21. elokuuta 2012

Because without imperfection, neither you nor I would exist.

Ajattelin hieman kirjoittaa siitä, mitä olen puuhaillut viime päivinä. Juuh, en ole kuollut tai kadonnut avaruuteen (tai tavallaan olen), olen vain ollut erityisen kiireinen... Tässä siis joitain päivien kohokohtia:


Aloin katsoa Stephen Hawkingsin sarjaa universumista Netflixin kautta. Se onkin sellainen sarja, että pystyn katsomaan sitä aina noin 15 minuuttia kerrallaan. Ja tämä ei johdu siitä että se olisi niin kyllästyttävä... Asia on päin vastoin. Se on niin tajuntaan iskevä, ettei sitä yksinkertaisesti voi katsoa pidempään. Noiden lyhyiden klippien jälkeen tykkään aina pohtia niitä asioita, mitä juuri näin ja kuulin ja jotenkin pureskella niitä. Siinä on ollut monta hienoa kohtaa ja tämä seuraava lainaus jäi minulle erityisesti mieleen: 

So next time someone complains that you have made a mistake, tell him that may be a good thing. Because without imperfection, neither you nor I would exist.

Käväisin tänään Gajatri Studiosin jooga-pelin lanseeraustilaisuudessa. Se järjestettiin Helsinki Day Spassa, jonne varasin myös ajan ensi perjantaille, sillä sain Tepon vanhemmilta sinne lahjakortin syntymäpäivälahjaksi. Veikkaan, että kirjoitan siitä lisää viikonloppuna. Otin supertehohoidon kasvoille... :) Alla kuva tämän päivän aamupalastani: Hedelmäsmoothieta. Join siis yhden kappaleen, en noita kaikkia. :D


Olen myös lukenut kirjaa Lyhyt historia lähes kaikesta. Ja se on aivan loistava. Voin siis todellakin suositella, vaikka myös sen lukeminen on ollut hidasta, sillä olen halunnut prosessoida kirjan sisältöä hyvin huolella. Ja vaikka kuinka olen pyrkinyt käsittämään maailmankaikkeuden suuruuden ja osittain järjettömyyden, en ole siihen pystynyt... Se on vaan niin iso ja mielenkiintoinen paikka. Jännä muuten huomata kuinka kiinnostunut olen ollut avaruudesta ja maailmankaikkeudesta viime aikoina. Syytä tähän en osaa sanoa. Voin vain arvailla, mistä se johtuu... Yksi syy on luultavasti se scifi-kirjani, joka etenee hitaasti mutta varmasti... Olen pannut merkille viime aikoina sen, että mitä enemmän olen näitä avaruusohjelmia katsonut, sitä vähemmän kirjani on edennyt... Pikemminkin päinvastoin... :D Eli ehkä kannattaisi taas mennä takaisin kirjan kirjoittamisen pariin.

Edellä mainittujen lisäksi olen ollut töissä, vapaalla, palstalla, syönyt, mökkeillyt ja tavannut uusia tuttavuuksia. Eli melko perusjuttuja... Mukavaa iltaa kaikille!

Ei kommentteja:

Jaa blogikirjoitus kavereillesi