17. toukokuuta 2012

{Kuka siellä luuraa?}

Aina välillä mietin sitä, että ketä siellä tietokoneruudun toisella puolella on. Tiedän etten ole yksin, kun kommentteja tulee jonkin verran ja Googlen tilaistoista näen että noin 300-400 ihmistä käy täällä päivittäin. Se määrä tuntuu isolle. Koska olen utelias (siis ehkä yksi uteliaimmista henkilöistä, jonka tiedän), minua kiinnostaa luonnollisesti se, että ketä te olette. :)
Siksi halusinkin tehdä erillisen postauksen, jossa pyydän teitä lukijoita esittelemään itsenne (ja bloginne jos sellainen löytyy). Eli kuka olet, mistä päin, mikä on blogisi osoite ja miten olet eksynyt tänne?
Veikkaukseni on, että suurin osa blogini vierailijoista on naisia. Toinen veikkaukseni on se, että olette terveydestä kiinnostuneita. Moni myös liikkuu paljon. Osuiko oikeaan? :D


Sitten HelloHelenen viikon TOP 5 -listaus tähän loppuun:
1) Lähden ensi kuussa työmatkalle (tättädättädää) Puolaan. Jee!!!! En ole koskaan käynyt Puolassa. Saan matkalleni myös yhden vapaapäivän, joten pääsen kiertelemään kaupunkia. Lisäksi tapaan ensimmäistä kertaa StyleLoving-tiimini. Olen palkannut sinne kolme kokoaikaista työntekijää, joten on huippua nähdä heidät livenä.
2) Olen korjauttanut pyöräni ja olen jo viikon pyöräillyt joka paikkaan. On ihan uskomatonta, että pyöräilen keskustaan 10-15 minuutissa. Nopeammin tai samaan aikaan kuin metrolla tai ratikalla. Bussikortti on siis pannassa. :)
3) Tilaan Suomeen kohta tavaraa Intian sijasta Bangladeshista. Näyttää siltä, että ensimmäinen erä on rannekoruja suitsukkeiden sijasta. Siitä varmaan lisää myöhemmin kun kerkeän ja asiat selkiytyvät. Nyt on vuorossa eettisten asioiden selvittely, eli työntekijöiden työolot ja sen varmistaminen, ettei tuotannossa käytetä lapsityövoimaa. Haluan nyt oppia tämän maahantuonnin oikein kunnolla. Minua kiinnostaa tietää, että mitä kaikkea siihen kuuluu ja nyt kun näitä mahdollisuuksia satelee, haluan kokeilla tätä. Kaikein kaikkiaan kiva lisäharrastus.
4) Teppo koodaa minulle uutta Wordpress-blogia. Odotukset on korkealla ja Teppo vaikuttaa olevan fiiliksissä asiasta. Hyvä niin. :) Olisi kyllä hienoa itsekin osata ohjelmoida.
5)  Meillä on töissä maailman parasta rooibos-teetä. Sen kuva on tuossa ylemmässsä kuvassa eli Johan & Nyströmin tee. Se maistuu bisneskumppanini mielestä vaahtokarkille. :D Ja myönnän, että olen joskus mennyt työpaikalle ihan vain tuon teen takia (olisin voinut tehdä hommia kotona). Joten ehkä tuota kannattaisi ostaa kotiinkin. :) Toisaalta, näin se pysyy hyvänä nautintona, jota fiilistelen toimistolla joka päivä. Vinkin kyseisestä paikasta sain Jaakko Halmetojalta muutamia kuukausia sitten.


26 kommenttia:

Maiju kirjoitti...

kuka olet, mistä päin, mikä on blogisi osoite ja miten olet eksynyt tänne

Maiju 30v Pirkanmaalta. Blogini osoite on http://maijuntreeniblogi.blogspot.com/ Ja en tarkalleen muista miten blogisi löysin, mutta joko toisesta blogista tai blogilistalta :) Ja osuit oikeaan ;)

izzie kirjoitti...

Heippa! Täällä yksi lukija. Olen lukenut blogiasi nyt noin vuoden. Ensin anonyymina, sitten kirjautuneena.

Tykkään blogistasi, koska kirjoitat hyvinvointiin liittyvistä asioista.

Itse olen ihan tavallinen tyyppi. 26-v. Keski-Suomesta. Lastentarhanopettaja, vaimo ja ikuinen puolimaratonista haaveilija, joka aloittaa aina keväisin juoksuharjoittelun alusta. Syön tavallisesti, en ole kiinnostunut superfood-hifistelyistä ym. Silti tykkään ruokapostauksista.

Blogiisi olen löytänyt silloin joskus toisten blogien kautta.

Ps. rooibos-tee on parasta <3

http://committedtoabrightfuture.blogspot.com/

riksu kirjoitti...

Blogiasi lueskelee 22-vuotias, kasvatustiedettä ja terveystieteitä opiskeleva tamperelainen. Oikein arvattu, että hyvinvointijutut kiinnostavat ja innostuin etenkin opiskelijaruokaideastasi! Iso peukku sille! :)

karoliina kirjoitti...

19 vuotias oululainen tyttö. Olen vasta vähän aikaa sitten kiinnostunut terveydestä, enkä suurta muutosta ole vielä kerennyt tekemään (liikaa stressiä ja muuta on mun huono tekosyy), mutta hiljaa hyvä tulee.

http://talkingg.blogspot.com/

ps. Munkin lempparia on rooibos! =)

Kake kirjoitti...

Oon Kake, asun suht pienessä etelä-suomalaisessa kaupungissa. En juuri koskaan kommentoi, mutta nyt oli pakko :) blogi löytyy osoitteesta http://ihana-blogi.blogspot.com

Terveys kyllä kiinnostaa, mutten ole niin kunnollinen kun sä :D Liikuntaa yritän harrastaa reippaasti, mutta viime aikoina oon ollut tosi epäsäännöllinen tekemisissäni ja yritänkin löytää taas rutiinia tekemisiini. Oman hankaluutensa tekee se, että oon niin vietävän innoissani tatuoinneista, että bodailuun tulee aina breikkiä, kun pitää parannella kuvia. :)

minessan kirjoitti...

Nainen? Check. Kiinnostunut terveydestä? Check. Liikkuu paljon? Check ;)

Blogiasi olen lukenut jo kauan, jo ennen sitä kun aloit kirjoittaa terveydestä. Taisin päätyä tänne jonkin toisen blogin kautta silloin joskus. Kiinnostuin blogista, koska olit/olet mielestäni saavuttanut paljon business-puolella melko nuoressa iässä ja olen aiheesta kiinnostunut. Mua ei siis varsinaisesti hirveästi haittaisi, vaikka kirjoittelisit tänne enemmänkin työstäsi.. ;)

Vielä reilu vuosi sitten olin ihan hirveä sohvaperuna ja niin huonokuntoinen kuin olla ja voi. Osaksi sun blogin innoittamana sain vihdoin tehtyä asialle jotain ja nykyään melkein asun salilla :D

Oman blogin aloitin, kun rakkaus ryhmäliikuntaan kasvoi niin suureksi, että oli vain pakko saada purettua ajatuksia sanoiksi. Pääasiassa siis kirjoittelen ryhmäliikunnasta ja omasta treenaamisesta. Blogin löytää osoitteesta: http://iamstrongerthanthat.blogspot.com/

ElizabethRinne kirjoitti...

Mä olen tälläinen hiljainen lukija ja harvemmin tuloo kommentoitua blogeihin vaikka itse bloggaajana tieränkin, että kommentit piristävät mukavasti päivää : --- )

Murteeni toimii osviittana pohojalaisuudelleni ja lyhyesti voisin kuvailla itseäni kakskytjotain olevaksi vaimokkeeksi ja äidiksi vauvaikäisellemme. Suoritan kahden maan korkeakoulututkintoa, huumaannun muodista ja löydän itseni tanssijaminästäni. Entinen sm-tason kilpaurheilija, joka ''eläköityäänkin'' on aktiivinen, päivittäinen urheilija eikä kykenisi elämään ilman treenailuja. Helvetilliset kokemukset ja kuoleman katsominen silmästä silmään parin sairauden tiimoilta ovat opettaneet elämään hetkessä ja arvostamaan niitä elämän pienimpiä tähtihetkiä eniten, sillä tämä kaikki voi olla ohi silmänräpäyksessä.

En muista tarkalleen mistä blogiisi törmäsin mutta lukijaksesi liityin hieman sen jäläkeen. Voisin ylistää blogiasi vaikka kuinka mutta näin pohojalaisen lyhyesti: keep going! : --- )

Blogiini löyrät tiesi tästä: http://elizabethrinne.blogspot.com/ja lisää saat tietää siitä klikkailemalla kuvaukseen saakka ; --- ) Painopiste on muodilla mutta tarkoitus olisi saada siihen sopiva ripaus kaikkia aineksia eli niitä arkielämänkin tähtihetkiä, elämän syvällisimpiä kiemuroita, sisustushullua paasaamista jne. Vaikka postauksieni välejä hektinen arki tahdittaakin, niin itselleni bloggaaminen on yksi niistä henkirei'istä eli tärkeä juttu ja tarkoitus onkin panostaa siihen 110%, mikä toivottavasti välittyy lukijoille postauksien ''laadussakin'' : --- )

Tälläänen romaani tällä kertaa ja loppuun pakko mainaasta, että kiitos blogistasi! : --- ) Tästä saa jatkuvasti imettyä inspiraatiota eritoten siihen omaan ruokavalioon!

Tessa kirjoitti...

Moi, 25-vuotias DI-nainen Lappeenrannasta :). Pidän kirjablogia, http://aamuvirkkuyksisarvinen.blogspot.com . Liikun ja olen kiinnostunut terveydestä, etsin jonkinlaista fiksua tasapainoa "kaiken" välillä. Terveysjuttujen lisäksi tykkään yleisesti kaikenlaisista elämäntapapostauksista. En tarkoita sisustusta ja vaatteita, vaan etenkin työ-muu elämä -aspektia. Ai niin, ja mullakin on kani, aiemmin kaksi.

Dzinni kirjoitti...

Täällä vähän varttuneempi nainen, joka suhtautuu kriittisesti niin koululääketieteeseen kuin nykyajan luontaistrendeihinkin. Onneksi tiedän nmolemmista aika paljon.

Blogissani http://dzinninajatuksia.blogspot.com/ käsitellään näitten asioitten lisäksi mm. eettisiä asioita ja johtajuutta.

Elina kirjoitti...

Heippa,
olen 22-vuotias Elina Lahdesta. Tällä hetkellä olen äitiyslomalla 02/2013 asti - syksyllä kuitenkin suoritan puolikasta opinnäytetyötä vaille olevat AMK -opinnot loppuun! Olen kiinnostunut terveyden, liikunnan sekä ravinnon lisäksi lapsiperheiden elämästä, vaatteista, sisustamisesta yms. :-)

Löysin blogisi sattumalta jonkun muun blogin kautta vasta pari viikkoa sitten, mutta olen ennättänyt lukemaan siinä ajassa kaikki merkintäsi! Tykkään kovin tyylistäsi kirjoittaa. <3

Oma blogini löytyy osoitteesta: http://tervesieluterveessaruumiissa.blogspot.com/

Linda kirjoitti...

Hellou! Mä oon 28v espoolainen softakehitysprosessien osaaja (agile coach) ja seurailen sos.median uusia tuulia. Tän talven aikana oon tehnyt elämäntapamuutosta oikein kunnolla. Eli oon kiinnostunut hyvinvoinnista, ruokajutuista (lähiruoka, puhdas ruoka, superfoodit), treenaaminen ja omien ajattelumallien muuttaminen.

Sun blogia seuraan, koska se on sävyltään iloinen, positiivinen ja energinen!

Mun elämäntaparemppa-blogi löytyy tämmöisestä osoitteesta: http://projektitayskaannos.blogspot.com/

Kaoka kirjoitti...

Minä olen 21 vuotias Joensuulainen biologian opiskelija. Nainen kyllä, terveydestä kiinnostunutkin kyllä, mutta en tiedä sitten tuosta paljon liikkumisesta. Yleensä liikun viidesti viikossa, mutta viikonloput käytän aika tehokkaasti pelkkään löhöilyyn ;D

En muista yhtään mistä minä blogisi revin, mutta elämäntaparemonttisi alkoi justiinsa silloin ja jäin kiinnostuneena lukemaan :)
Olen kiinnostunut terveydestä sinänsä ja kaikista uusista terveysjutuista ja "villityksistäkin", mutta toisaalta olen myös hyvin kriittinen. -En lähde mukaan massiivisiin lisäainehysterioihin tai julistamaan että kivikauden ruokavalio on ainoa oikea, ellei näistä asioista oikeasti ole kunnollisia molekyylibiologisia, fysiologisia tai vähintään vahvoja tilastollisia todisteita.

Tykkään lukea blogiasi koska vaikutat ihanan pirteältä ja reippaalta ihmiseltä, ja et ole perinteinen "diettilaihduttaja". Blogiasi lukiessa saa itsekin motivaatiota tehdä pitkän aikavälin parannuksia asioihin!

Minultakin löytyy blogi mutta se nyt ei ole mikään terveysaiheinen; http://kaokasinsomnia.blogspot.com/

Vetreä Keho kirjoitti...

Moi! Olen Virva 32 v. Helsingistä, ja lukenut blogiasi noin vuoden verran. En muista enää miten alunperin löysin tänne, luultavasti jonkun muun blogin kautta. Koska olen töissä digimedia-alalla, nimesi oli siltä puolelta vähän tuttu jo ennestään ja ehkä sen takia kiinnostuinkin. Tykkään kovasti lukea näitä juttuja!

Tässä onkin varmaan hyvä sauma kiittää sinua siitä, että päädyin viime syksynä bootcampiin ja innostuin sitä kautta toiminnallisesta harjoittelusta. Bongasin vanhan bootcamp-kirjoituksesi täältä blogista aikoinaan ja otin sen innoittamana yhteyttä Jukkaan :)

Kirjoitan myös itse - yllätys yllätys - liikunta-aiheista blogia http://vetreakeho.blogspot.com. Tervetuloa vierailulle!

Little M kirjoitti...

Hei Helene,

täällä kirjoittaa pian 26-vuotias nainen Jyväskylästä. Ja kyllä, osuit aivan oikeaan, kaikki nuo arvauksesi pätevät minun kohdallani :) Olen opiskellut, valmistunut ja tällä hetkellä työskentelen liikunta-alalla.

Oma blogini: maximumcolor.blogspot.com, jonka nimi tuli aikoinaan siitä, että halusin blogiini mahdollisimman paljon värejä, niin kuin elämään yleensäkin. Liiallista mustavalkoisuutta koetan vältellä, asiassa kuin asiassa :)

Yritin muistella, miten olen eksynyt blogiisi mutten ihan tarkalleen ottaen muista. Joko jonkun toisen blogista tai sitten blogilistan kautta.

Kiitos tee-vinkistä, kuulostaa niin herkulliselta, että täytyy kokeilla. Minun ikuinen tee suosikkini on Clipperin vadelmanlehtitee, joka maistuu vadelmalle ja on väriltään kauniin vadelmanpunaista.

Minttu kirjoitti...

Minttu, 34-vuotias liikkuva nainen Espoosta (eli arvauksesi osui oikeaan täälläkin). Mä löysin sun blogisi muistaakseni Sports Lady -blogin kautta. Siellä taisi joskus olla linkki tänne.

Musta on kiva lukea sun juttuja, koska vaikka me ollaan kiinnostuttu periaatteessa samasta asiasta eli terveydestä, niin me lähestytään sitä aivan eri kanteilta. Ja erilaiset mielipiteet ovat kasvattavia.

On mulla blogikin, missä mä lähinnä hihkun uusia jumppa-gadgetejani ja valittelen urheiluvammojani: http://kunnonkaipuu.blogspot.com/

Haaskalintu kirjoitti...

Hei!

24v tyttö täällä sua seurailee. Hyvinvoinnista ja liikunnasta kiinnostunut:)

Blogisi löysin jonkun toisen muun blogin kautta ja jäin sitten samantien vakkarilukijaksi!

Täältä löytyy omia höpötyksiä treenistä, ruokailusta ja aiheen vierestä: http://im-on-track.blogspot.com/

Sarita kirjoitti...

30v taiteilija ja juuri valmistunut sisustussuunnittelija täällä.. Krooniset sairaudet ja muutkin seikat on tässä viimeisen 10v aikana pistäneet ruokailua ja muuta uusiksi. Muutenkin terveysasiat kiinnostaa. Liikkua haluaisin enemmän. ;) En muista miten tarkalleen eksyin blogiisi mutta varmasti juurikin terveyteen ja ruokaan liittyen. :) Oma blogini on http://pikkutaivaanrannanmaalari.blogspot.com

Dzinni kirjoitti...

Halusin vielä sanoa, että nyt kaikki keräämään kasviksia luonnosta! Opiskelijoille tämä on lompsan pelastus ja kuntosalikorttiakaan ei tarvita kun liikuntaa saa metsäreissuilla!

Olen kirjoittanut asiasta lisää täällä:

http://dzinninajatuksia.blogspot.com/

HelloHelene kirjoitti...

Kiitos teille kaikille vastauksista! Ihania blogeja! Ja ihania, mielenkiintoisia persoonia. <3

Anonyymi kirjoitti...

Moi Hele!

Täällä kaverisi kauppisajoilta. :) Mielenkiinnolla olen seurannut tätä blogiasi. Itsekin olen ollut kiinnostunut paremmasta ravinnosta jo pidemmän aikaa, mutta viime vuoden lopulla tein kunnon muutoksen sillä saralla. Jätin pois kaikki viljat ja maitotuotteet ja sokerin ja olo on ollut paljon parempi.

Terkkuja!

t. Veera

Matkatar kirjoitti...

Moi! Olen blogisi säännöllinen lukija ollut jo aika kauan. Minua on nuoresta asti kiinnostanut terveysasiat (olen nyt 44v)ja blogistasi saa välillä hyviä uusia vinkkejä.

Oma blogini keskittyy elämiseen Suomen kotona tai Barcelonan kotona, kaikenlaiseen taiteiluun ja matkusteluun.

http://matkantekijana.blogspot.com

Mira kirjoitti...

Löysin blogisi vasta vähän aikaa sitten kaverini seurantalistalta, tulin piipahtamaan ja tälle tielle jäin. Varsin mielenkiintoisen oloinen blogi, josta on jo nyt saanut imettyä jos minkälaista inspistä!

Itse olen parikymppinen tyttö ja kyllä, kiinnostunut terveydestä, hyvinvoinnista ja eritoten liikunnasta...:D Myös ruoka toki lähellä sydäntä.

Oma blogikin löytyy, osoitteesta eisula.blogspot.com

Anonyymi kirjoitti...

28vee Lahesta.

Oon kymmenisen vuotta ahminut tietoa ravinnosta ja pyrin toteuttamaan mahdollisimman luomuvoittoista ruokavaliota.

Hyvinvointi on suuri intohimoni.

Blogiasi oon lukenu ehkä vuoden ja sen seuraaminen tuo valtavasti iloa ja hyvää oloa elämääni. Kiitos!

Veera kirjoitti...

Moi! Täällä kohta kahdenkympin maagisen rajan ylittävä tyttö Helsinigstä. Löysin blogisi jo aikoja sitten, ja silloin seurailin jonkin verran. Tänään päädyin ihan saatumalta takaisin tänne, ja eiköhän se luenskelu taas jatku samaan malliin ;) Blogisi aiheet kiinnostavat edelleen.

Terveys kiinnostaa paljon, mutta ei sellaiseen pakko-pudottaa-puolet-painosta -tapaan, vaan ihan hyvän olon vuoksi. Liikun paljon, ja siihen keskittyykin blogini To the Beat ( http://tothebeatblog.blogspot.com/ ). Siellä fiilistelään liikumisesta tulevaa hyvää oloa ilman kalorien tai pakkotoistojen laskemista. :)

Satu kirjoitti...

Hei, olen Satu Espoosta. Yrittäjä ja perheenäiti :-)
www.satumaaorganics.fi

Saara Ilona kirjoitti...

Tässä yksi juuri valmistuva hieman alle kolmekymppinen opettaja. Kiinnostuin blogistasi aika alkutaipaleella koska oli samanlaiset prosessit käynnissä omassa elämässä.
Omaa elämääni dokumentoin saarailona.tumblr.com:iin.

Jaa blogikirjoitus kavereillesi