1. huhtikuuta 2012

HelloHelene-moodista

Olen viime aikoina miettinyt paljon HelloHelene-blogia ja sitä minkälaisena haluan tätä pitää. Olen nimittäin viime aikoina hieman harhaillut täällä blogissani osittain siitä syystä, että lukijat ovat kyselleet asioita (jotka liittyvät mm. töihini) ja osittain siitä syystä, että olen ollut inspiroitunut työ- ja sisustusjutuista. Jotkut kyselivät, että mitä tarkoitin äänipostauksessani HelloHelene-moodista ja siitä että minun on ollut vaikea saada itseäni sille tuulelle tässä blogissani nyt kun olen omasta mielestäni hieman harhaillut aiheissani. :)
P1140497 HelloHelene-moodi on minulle hyvinvointiin keskittymistä blogissani. Haluan tämän blogini pysyvän tietynlaisena hyvänmielen blogina ja joskus se on haastavaa erinäisistä syistä. Yksi on se, että minulla ei aina ole hyviä päiviä (silloin en halua päivittää blogian) ja toinen on se, että jos olen juuri kirjoittanut kirjoituksen jostain hyvin erilasiesta aiheesta (mm. työnteosta ja eettiyydestä), on minun jostain syystä vaikeaa palata hieman kevyempiin aiheisiin.
P1140494 Blogini on minulle myös tärkeä sellaisena hyvän mielen ja hyvinvoinnin tärkeyden muistuttajana. Eli ehkä yhtälailla kuin jotkut hakevat täältä hyvinvointia ja hyvää mieltä, blogini toimii minulle myös samanlaisena paikkana. Ehkä osittain siitä syystä päätin nyt perustaa erillisen sisustusblogin, jotta tänne ei tulisi niitä juttuja jatkossa. Eli voisin keskittyä täällä niihin asioihin joihin alunperin halusin blogini keskittyvän: ruokaan, liikuntaan ja hyvinvointiin. :) Kuten tuossa aiemmin sanoin, myös työjutut ovat jatkossa (mahdollisuuksien mukaan) muualla. Tietysti ymmärrän, että ihminen on kokonaisuus ja tällainen asioiden erottelu voi olla hyvin vaikeaa, sillä kaikki vaikuttavat kaikkeen. Mutta yritetään. :) Mukavaa sunnuntaita kaikille!
Kuvissa eilisen päivän herkkuja: kookosvettä ja suola- sekä chilipähkinöitä.

3 kommenttia:

Little M kirjoitti...

Minusta työjuttusi ovat kiinnostavia, ainakin siinä määrin, mitä olet niistä täällä kertonut. Eli lähinnä siten, miten jotkut työasiat vaikuttavat sinuun ja hyvinvointiisi, miten ne innostavat tai miten ne ovat vaikuttaneet päivääsi. Työhän väistämättä vaikuttaa hyvinvointiin, jaksamiseen, treeneihin ja moneen muuhun asiaan, joten ei ole laisinkaan outoa, että niitä sivutaan myös hyvinvointiin ja terveyteen liittyvässä blogissa.

Ehkä hyvä jako onkin sellainen, että työhön sisällöllisesti liittyvät jutut pysyvät omassa blogissa ja työhön ja työntekoon yleisemmin liittyvät asiat, jotka vaikuttavat kokonaisvaltaisemmin ihmiseen, voivat ja saavat näkyä myös täällä. Näin itse ajattelen mutta tietenkin sinä bloginpitäjänä saat päättää, mikä sinulle tuntuu parhaimmalta :)

Kiitos Helene kauniista blogista! Itse olen kouluttautunut ja työskentelen liikunta-alalla, joten on kivaa lukea treeni- ja terveysajatuksiasi.

Anonyymi kirjoitti...

Little M kirjoittaa pitkälti siten, miten itsekin ajattelen eli se miten työ vaikuttaa itseen, omaan vointiin jne sopii kyllä mukavasti hyvinvointi-ja terveysblogiin.

Mutta sisustusjutut sopivat kyllä paljon paremmin omaan blogiinsa. Olen itse paljon innostuneempi terveyteen, hyvinvointiin ja ravintoon liittyvistä jutuista kuin esim tyylistä ja sisustuksesta. Niinpä suoraan sanottuna välillä ihan harmistuin, kun täältä löytyikin jotain mattoesittelyjä ja ajattelinkin, että tähänkö tämä alkaa mennä. :D

Sinänsä, jos satun olemaan sillä tuulella, joskus on kiva sisustusjuttujakin lueskella, mutta ei mielellään blogista, josta odottaa löytävänsä terveyteen ja hyvinvointiin liittyviä juttuja, joten Yes: Mainio siirto tämä bloggausten jakaminen eri blogeihin! :)

Mirella

HelloHelene kirjoitti...

Kiitos Little M ja Mirella! :)

Olen itsekin nyt melko tyytyväinen tähän jakoon. Ei ne sisustusjutut tänne oikein sovi mitenkään. Lisäksi saan nyt uuden foorumin, missä voin höpötellä vaikka mitä maalijuttuja mielen määrin. :D

Jaa blogikirjoitus kavereillesi