1. helmikuuta 2012

Treenipäivä 1 takana

Ensimmäinen treeni on juuri suoritettu ja olen aivan kuollut. Teppo auttoi onneksi kuntotestin ajanotossa, joten en joutunut keskittymään kuin itse liikkeiden tekemiseen... Olin jo ennen treeniä aivan paniikissa sillä olin lukenut teidän kommenttejanne. :D Hengasin varmaan seitsemän minuuttia (mikä oli kuntotestin pituus) panikoiden etten pystyisi tekemään testiä... :D Ja en varmaan sitä olisi tehnyt ellen olisi eilen sitä julistanut täällä blogissani. Noh, ei se nyt ihan niin paha ollut kuin pelkäsin. :) Alla huomisen päivän treenivideo:

Söin myös sen hedelmän, joka kuului päivän haasteeseen. Valitsin punaisen luomuomenan (en ollut syönyt omenoita todella pitkään aikaan). Ja tulihan se syy muistettuakin... Olen nimittäin niille hitusen allerginen. Eli kurkkua alkoi heti kutittamaan.
Huomisen haasteena on siis tuo treeni ja ruokahaasteena on vesi. Ota iso vesipullo mukaan töihin ja juo aina kahvia/teetä himoitessasi ensin lasi vettä. Aloita myös aamu juomalla lasillinen vettä.
Nyt menen suihkuun ja sitten alan katsoa Stargatea tai pelaamaan Battlefield 3:sta. Jos teen jälkimmäisen, otan sykemittarin mukaan... Veikkaan että syke on melko korkealla sitä pelatessa... :D 

8 kommenttia:

healthberry kirjoitti...

Hei!
Minäkin muistan olleeni omenoille hieman allerginen - juuri kurkkua alkoi kutittamaan. Sitten aloin syödä omenan päivässä ja nyt oireita ei ole enää lainkaan. Ja omenat ovat niin hyviä! :)

Anonyymi kirjoitti...

Oi, pelaatko batlefieldiä? Harvemmin saa kuulla, että nainen pelaa. :) Kuinka usein pelailet?

Terveisin,
Sumu

Anonyymi kirjoitti...

Kamala anorektikko tuossa videossa..

Anonyymi kirjoitti...

Mites treenit etenee?

Viivi kirjoitti...

Ajattelin, että voisi vaikka koittaakin tätä 30 päivän haastetta, mutta tää ekan päivän video sai jo jänistää :DD Noo, ehkä mä kerään vaan rohkeutta ja lähden mukaan.

Anonyymi kirjoitti...

Etenemisraporttia odotellessa :) Itsellä nyt eka viikko suoritettuna, huhhuh!

Anonyymi kirjoitti...

Heippa! Tuosta bodyrockin 30 päivän haasteesta olisi yksi asia epäselvä. Pitääkö nuo 12 minuutin treenit siis tehdä kolme kertaa putkeen? Mulla on hirveen huono enkku ja 3. päivän videossa olin kuulevinani että treenit olisivat 3x12. ?? Itse ainakin olen tehnyt vain kerran nuo 12 minuutin pätkät, voi ei :D

Anonyymi kirjoitti...

12 minuuttia on kokonaisaika. eli jos on neljä liikettä niin ne tehdään kolmeen kertaan. Bodyrockin nettisivuilla on monasti noi numeroina niin on helpompi hahmottaa :)

Jaa blogikirjoitus kavereillesi