22. tammikuuta 2012

Kotipaljastusta

Tänään on minulla ollut kyllä kertakaikkisen laiskottelupäivä. Tai siis siivosin kyllä, mutta muuten en ole tehnyt oikein mitään merkityksellistä (paitsi käynyt äänestämässä). Tänään olen iltapäivällä tehnyt joitain liiketoimintasuunnitelmia ja törmännyt pitkästä aikaa sellaiseen tunteeseen, etten ehkä uskaltaisi lähteä toteuttamaan uusia projekteja. Olen mielessäni kuullut itseni sanovan etten pystyisi toteuttaamaan uusia juttuja. Tämä on minulle vieras tunne, sillä viimeksi muistan itseni ajattelevan samalla tavoin noin viisi vuotta sitten, ennen nykyisen yritykseni perustamista. Tämän jälkeen minulla meni hetken aikaa siihen kun yritin selvittää, että miksi ajattelin noin. Onko minusta tullut nössö? Miksi olen arkajalka? What am I waiting for? Sellainen mielentila siis täällä tänään.
... Sitten täysin toiseen asiaan... :) En ole tainnut täällä koskaan näyttää miltä kotonamme näyttää. Ja jos totta puhutaan, en yleensä päästä ketään pahemmin kotiini, sillä en ole siihen täysin tyytyväinen tällä hetkellä. Se ei tunnu täysin omalta kodiltani, mikä johtuu siitä että se on kahden ihmisen tavaroiden yhteentörmäys. Alla muutama kuva. Tuohon olkkariin pitäisi löytää muuten joku matto. Minkäköhänlainen siihen menisi? Olen ajatellut lehmän taljaa. Luomulehmän taljoja en vain ole oikein mistään tuntunut löytävän...
P1140079
Tuolla oikeassa alakulmassa näkyvät käsipainot. Minulla on niitä kahta eri kokoa ja itse asiassa nuo raskaammat ovat Tepon. Teppo myös istuu kuvassa vakiopaikallaan, eli sohvalla. :)
P1140082
Tänään viihdytin itseäni lukemalla Harvard Business Review -lehteä. Oli muuten hyvä numero!
P1140078
Tässä vielä kuvassa puolet meidän olkkarista. Kuten huomata saattaa, mattoa kaivattaisiin. Seinällä on Tepon siskon maalaus ja videotykillä heijastettuna Tracyn treenejä. Myös kitara näkyy tuossa vasemmassa kulmassa.
Seuraavaksi ajattelin tehdä taas vaihteeksi jalkakylvyn. Olen saanut blogini kautta aivan ihanan tuotteen: Weledan vartaloöljyn ja ajattelin käyttää sitä. Se on ollut aivan ihanaa etenkin jalkakylvyn jälkeen... Minun on muuten aivan pakko tehdä kyseisestä tuotteesta vielä erillinen postaus, sillä se on vaan kaikista paras vartaloöljy. Ohoh... Nyt kun kaivoin kyseisen tuotteen netistä (eli tuon edellä olleen linkin), huomasin että sillä onkin hintaa 28,90€... Ei siis ihme, että tuntui ihan superhyvälle. :D Veikkaan, että ostan tuota kyllä lisää kun kyseinen puteli loppuu, sillä siitä on tullut vain yksinkertaisesti paras tuote.
Mukavaa sunnuntai-iltaa!

Ei kommentteja:

Jaa blogikirjoitus kavereillesi