29. marraskuuta 2011

I believe that happy girls are the prettiest girls

Otsikko on lainaus Audrey Hepburnilta ja itse allekirjoitan sen. On siis aika listata taas onnellisuuden aiheita. Tässä viisi asiaa, mistä olen juuri nyt onnellinen:
- Minulla on juuri nyt ihania asioita ympärilläni. Vieressä on kynttilä ja teekuppi. Taustalla soi hyvä musiikki. Kuuntelen Lana Del Rayta Spotifyssa. Kirjoitan blogiani ja minulla on siihen aikaa.
- Intian matka oli maailman ihanin. Olen onnellinen siitä että pääsin kokemaan sen ja minulla on sieltä ihania muistoja mielessäni ja kotonani tuliaisina mausteita, suitsukkeita ja teetä. Odotan myös seuraavaa matkaa. Haluan tällä hetkellä mennä Varanasiin (Etelä-Intiaan), Keniaan, Pakistaniin, Laosiin ja Qatariin.
- Kirja. Olen nyt sivulla 53 oman scifi-kirjani kirjoittamisessa ja olen onnellinen siitä, että olen päässyt siinä niin hyvin eteenpäin. Olen myös onnellinen siitä että olen päässyt kirjoittamaan sitä ja saanut sen idean päähäni. 
- Laulaminen. On ollut ihanaa aloittaa uusi yhteinen harrastus Tepon kanssa. :) Teppo soittaa kitaraa ja minä laulan. Olemme treenanneet vasta yhtä biisiä, mutta jos soittelemme joka viikko, on vuodessa varmaan kertynyt jo aika monta kappaletta. :)
Papu. Jo ajatus Papusta saa minulle aikaan rakkauden tunteen. En tiedä mitään yhtä söpöä kuin papun naama kun silitän sitä. Sen silmät on ummessa ja sen korvat ovat takana ja se nauttii. Myönnän häpeissäni, että Puputsu ja Luna ovat jääneet Papun varjoon, sillä he ovat aina kahdestaan ja eivät oikein välitä ihmisistä. Puputsu oli pienenä todella ihmisrakas ja huomionkipeä, mutta hommatessani Lunan, hän ei enää kaivannut seuraa/huomiota muilta.
Työt. Minun työni on haastavaa ja mielenkiintoista. Tiimimme on tällä hetkellä super ja joka viikko koen onnistumisia siellä. Koen että asiat menevät sielläkin eteenpäin.
P1120272
Seuraavaksi listaan viisi asiaa, mitkä aion tehdä ensi viikon aikana. Ne ovat sellaisia juttuja, jotka saavat minut onnelliseksi:
- Aion tehdä kasvonaamion joku ilta. Nyt kun minulla on vielä Nitan pikkujouluista lahjaksi saamiani ihania Madara-tuotteita. Aion tehdä kunnon kotikasvohoidon.
P1130834
- Aion käydä lenkillä ensi viikolla jonkun kaverin kanssa. Ja olenkin itse asiassa jo sopinut asiasta SportsLadyn Hannan kanssa. :)
- Aion herätä aamulla aikaisin ja viettää ensimmäisen tunnin rauhallisissa tunnelmissa ilman kiirettä mihinkään.
- Ostan talvikengät. Edelliset on rikki ja olen käyttänyt vielä toistaiseksi kesäkenkiä ja kumisaappaita. Aika ostaa lämpimät kengät. Tämä toive voi mennä vielä viikon eteenpäin, sillä haluan tehdä hyvän ostoksen... Itse asiassa voisin viedä eräät talvikenkäni suutarille ja homma olisi ratkaistu sillä. Juu, niin teenkin. :D
DSCF7530
Kuvassa Puputsu 2007 vanhemmillani joululomalla. Hän tykkäsi joulukuusesta ja avasi jopa oman lahjansa. Tsekkaa mitkä reidet! :D
- Suunnittelen joululomani. Eli päätän ne päivät jolloin olen joululomalla. Ainakin Tallinnassa tulen käväisemään, mutta menisikö sitä vielä jonnekin muuallekin Helsingin ja Espoon ulkopuolelle?

Hmm.. Ei nuo viisi asiaa nyt kovin hyviä olleet... Tai siis meni taas koko homma enemmän listojen tekemisen puolelle. Mutta noista tulen kyllä onnelliseksi jos teen ne rauhassa ja hyvissä mielin. Joten kai ne ovat sitten sallittuja. :D
Mitä kivoja juttuja te aiotte tehdä tällä viikolla?

2 kommenttia:

Enne kirjoitti...

Aion mennä ratsastamaan, aromaterapiahierontaan ja parantaa maailmaa&juoda kuohuvaa kera ystävän, jota en ole nähnyt moneen kuukauteen :)

Hyvien ja onnea tuovien asioiden listaaminen pitäisi kyllä ottaa jokapäiväiseksii tavaksi, sitä kun niin helposti unohtaa ympäröivien asioiden arvon ja merkityksen.

HelloHelene kirjoitti...

@Enne menitkö? Tai siis teitkö nuo kaikki?

Olen samaa mieltä, että tuota kannattaisi tehdä kyllä joka viikko. :)

Jaa blogikirjoitus kavereillesi