20. marraskuuta 2011

Bad health coach

Olen elellyt siinä toivossa, ettei kukaan ehkä huomaisi etten ole päivittänyt blogiani muutamiin päiviin... Heh. Minulla on ollut asiat nimittäin enemmän tai vähemmän hunningolla. Olen tehnyt aivan liikaa töitä ja sen seurauksena oma elämäni on ollut terveyden osalta miten sattuu. Huoh.
P1100732
Tarkoituksenanihan oli se, että Intian matkan jälkeen heräisin joka aamu kello kuusi ja viettäisin ensimmäisen tunnin meditoiden, juoden teetä ja vain istuskellen... Tämä tavoite on onnistunut puolittain, tai siis olen yleensä herännyt erittäin aikaisin, mutta sitten olenkin päätynyt tekemään töitä. O_o *noloa* Tämän vuoksi en ole viitsinyt/kehdannut/halunnut kohdata totuutta ja tulla tänne blogiini kertomaan tästä. Olen erityisen hyvin tiedostanut sen, kuinka pöllösti olen toiminut, mutten ole kuitenkaan tehnyt asialle mitään. Nyt on aika taas hieman miettiä ja tehdä suunnitelmaa ensi viikolle, jotta välttäisin vastaavanlaiset koettelemukset. Viime viikolla kahtena päivänä en esimerkiksi kerennyt syödä lounasta. Sitten jouduin sortumana palaverissa johonkin muffinssiin, että sain hieman verensokeria ylöspäin... Valmistun ensi kuussa ja en minä voi health coachina elää näin, miten viime viikolla tulin toimineeksi.
P1130766
Ensi viikko on onneksi helpompi töiden suhteen ja en usko, että joudun tähän samaan pyörteeseen. En saa joutua. Vinkkejä, apua?
Sitten vielä muistutuksena... Neiti Takkutukka, sinä voitit yhdessä Noran kanssa Esportin kilpailussa sen viikkojäsenyyden, joten pliis laita minulle sähköpostia niin pääset lunastamaan voittosi. :)

4 kommenttia:

Enne kirjoitti...

Aikataulutus ja ennakointi. Siinä kaksi elämänhallintaan liittyvää asiaa, joissa itse epäonnistun säännöllisesti =D

Anonyymi kirjoitti...

ihan pienoinen vinkki: älä määrittele itseäsi olemaan mitään. Ei health coach, ei se-terveellinen-tyttö, ei se-elämänmuutoksen-tehnyt. Nauti toki tuloksista ja siitä mitä olet, mutta jos samaistumme johonkin asiaan ja kohta emme voikaan olla sitä tai emme aina onnistu olemaan sitä, pettymys on valtaisa.

Kaikkea hyvää :)

minessan kirjoitti...

Itse yritän suunnitella syömiset melko valmiiksi parin seuraavan päivän ajalle, mutta silti sitä aina välillä sortuu johonkin epäterveelliseen. Mutta sellaista se on, välillä menee paremmin ja välillä huonommin syömisten suhteen :)

Ja hyvin voi health coachinakin välillä ottaa rennommin syömisen kanssa. Eikös se niin mene, että "tee niin kuin minä sanon eikä niin kuin minä teen" ;)

HelloHelene kirjoitti...

@Enne Sama homma täällä puolella koneen ruutua. :D

@Anonyymi Kiitos vinkistä. Olet oikeassa. Jäin oikein miettimän tuota kirjoittamaasi pitkäksi aikaa...

@minessan Totta! :D

Jaa blogikirjoitus kavereillesi