22. lokakuuta 2011

BodyPump ja BodyCombat

Hello! Olen elossa ja paikat eivät ole kipeinä vaikka olenkin treenannut Esportissa testiviikollani lähes jokapäivä. Eli kaikki hyvin. :) Keskiviikkona kävin BodyPumpissa ja se oli minusta supertehokas ja hyvä tunti. Olen joskus aiemmin käynyt pumpissa, joten tiesin mitä odottaa. Otin pienet painot ja jaksoin koko tunnin muuten ihan hyvin, mutta punnerruksien kanssa tuli taas vaikeuksia. Niitä on siis treenattava! Keskiviikkona minun oli tarkoitus mennä BodyJamiin, mutta sitten tulikin yksi yllättävä työesiintyminen, joka sekoitti koko illan aikataulut ja en tuohon treeniin sitten kerennyt. Minulla oli ihan hirveä morkkis siitä etten kerennyt tunnille, vaikka siihen oli ihan hyvä syy. En olisi mitenkään kerennyt 20 minuutissa Leppävaarasta tunnille. Ajattelin jo sitäkin kuinka kauheaa on tunnustaa blogissa, etten ole mennyt yhdellä kertaa salille. :D Enää se ei ketuta. Tai siis tietysti siinä mielessä harmittaa, etten usko että kerkeän testaamaan tuota BodyJamia.
Eilen olin illalla BodyCombatissa ja se oli aivan huipputunti. Ehdottomasti toistaiseksi paras tunti, missä olen käynyt. Ja siitä kiitos ohjaajalle (Janica?, Kira). Hän höpötteli, huusi ja vitsaili koko tunnin. Hän oli sellainen kunnon energiapakkaus, minkälainen minusta jokaisen ohjaajan tulisi olla. Hänen tahdissaan oli oikeasti hauskaa tehdä erilaisia potkuja ja lyöntejä.
Kun tein näitä liikkeitä, yrtin miettiä jotain ihmistä, jota olisin mielessäni lyönyt. Muistan että joskus nuorempana tein niin aina, mutta nyt en vain keksinyt ketään ihmistä jota olisin vihannut tai halunnut mielessäni lyödä. Se oli jännä asia huomata. Olen selkeästi antanut muutamalle ihmiselle anteeksi asioita. Joskus ajattelin etten koskaan voisi antaa anteeksi. Aika tekee hyvää.
Yleiskokemus Esportista on ollut loistava. Minulla ei ole mitään huonoa sanottavaa. Kaikki on toiminut hyvin. Minulla on sielä vielä kolme treeniä jäljellä ja sitten siirryn testaamaan seuraavaa salia. Toisaalta nyt olen tykästynyt tähän saliin niin paljon, että olen jopa alkanut harkita että hommaisin sinne kortin, enkä vaivautuisi kokeilemaan edes muita saleja. :D Myös Esportin sijainti on minulle siinä mielessä loistava, että se on Ruohonjuuren lähellä ja treenin jälkeen on aina kiva mennä sinne ostoksille. Tulee muuten melkein väkisin aina tehtyä todella terveelliset ostokset kun on käynyt salilla. Onko muilla samoja fiiliksiä?

2 kommenttia:

Tiia kirjoitti...

Perjantain combat-ohjaaja oli varmasti Kira. :) Janica ei ohjaa combatia. Kira on kyllä ihan loistava!

Helene kirjoitti...

Kiitos Tiia! Kirahan se oli. Korjasin tuon tekstiin. :)

Jaa blogikirjoitus kavereillesi