11. elokuuta 2011

Äkillinen sairastuminen

Tiistai-iltana minulla oli hieman flunssainen olo. Keskiviikkoaamuna oloni oli hieman kipeämpi, mutta koska en löytänyt kuumemittaria (jolla olisin voinut varmentaa sen, että minulla oli kuumetta) ja töissä oli tulossa kiireinen päivä, päätin mennä töihin. Ajattelin, että voisin sitten lähteä kotiin jos oloni huonontuisi. Tsemppasin kolme palaveria ja sitten aloin tulla siihen tulokseen, että olin kyllä oikeasti kipeä ja päätin lähteä pois toimistolta.
dorminhoco
Kun Teppo tuli illalla kotiin, oloni oli jo todella huono. Tunsin hikipisarat, jotka virtasivat minusta ja en jaksanut liikkua. Minulla oli kuuma ja kylmä samaan aikaan ja tiesin että minulla oli kuumetta. Kun Teppo löysi kuumemittarin, se sanoi lämmöksi 39.4C ja puoli tuntia mittauksesta, uusi tulos oli 39.7C. Aloin panikoida tuota, sillä se oli minulla kovin kuume ikinä. Kuumehouruisena olin varma siitä että kyseessä oli joku todella vakava juttu ja että jopa kuolisin siihen. :D Halusin mennä lääkäriin, mutta voimani eivät jaksaneet nousta sängystä ja sitten vain nukahdin.
Seuraavaksi heräsin aamulla ja koin yllätyksen. Minulla ei ollut enää kuumetta. Olin kokenut ihmeparantumisen yön aikana... Oma kroppani oli ihana. Se taisteli koko yön varmasti bakteereja tai viruksia vastaan ja olen taas terve. Pitää palkita sitä huomenna vaikka terveellisillä smoothieilla.
Sellainen juttu vielä selventämään, että en ottanut mitään lääkettä, sillä pyrin vastustamaan niitä aina viimeiseen saakka.  

Ei kommentteja:

Jaa blogikirjoitus kavereillesi