11. heinäkuuta 2011

Nähdää pian!

Ajastin tämän postauksen tulemaan ulos juuri silloin kun meidän lentokoneeneemme tulisi nousta ilmaan (klo 7.15). Siihen on nyt alle 12 tuntia aikaa ja istun tässä olohuoneen sohvalla ja en malta odottaa sitä hetkeä. Viikko rentoutumista Egyptissä.
Olen juuri saanut tehtyä kaiken mitä pitikin. Olen pakannut, siivonnut ja hoitanut käytännön juttuja. Pakkasin wellness-reissulleni mukaan juoksulenkkarit, sisälenkkarit, Suunnon, Tracy Andersonin 2 dvd:tä, ruokapäiväkirjan, bikinit ja luettavaa. Nähdään pian!
Tuossa yksi kuva hotellista, jossa asumme alkuviikosta. Kuva on otettu Marriottin omilta sivuilta.

4 kommenttia:

Elina kirjoitti...

Kirjoittelehan teidän kokemuksistanne, jos vaan pääset nettii siellä. Olemme lähdössä samaan paikkaan juuri silloin kun tulette pois :)

Mukavaa ja rentouttavaa reissua! Älkää saako vatsavaivoja!

Helene kirjoitti...

Moi Elina!

Vasta nyt pääsin netin ääreen ja koska olen vatsataudin kourissa, en oikein jaksa kirjoittaa kommenttia enempää. :( Matka on muuten ollut aivan loistava ja minulla on paljon kerrottavaa!

Katsotaan jos huomenna jaksaisin kirjoitella kuulumisia. :)

Helene kirjoitti...

Noh, päädyinkin kirjoittamaan pienen postauksen. :)

Elina kirjoitti...

Kuulemma paikallinen lääke Antinal auttaa muutamassa tunnissa vatsatautiin ja jos pidempään jatkuu niin lääkärille vaan suoraan. Turha sitä on lomaa pilata. Olen jo itse henkisesti varautunut ainakin yhden päivän menevän vatsavaivoihin, onpahan iloinen yllätys jos ei mene.

Pikaista parempaa oloa!

Jaa blogikirjoitus kavereillesi