6. kesäkuuta 2011

Lenkille!

Nyt on blogi taas osoittanut voimansaja mahtinsa. Satuin edellisen postaukseni kirjoittamisen jälkeen lukemaan kommentteja joita olin saanut eilen ja tänään ja voi kuinka hyvälle tuulelle ne saivat minut!!! Sain niin paljon tsemppiviestejä, että oli ihan pakko lähteä heti lenkille. Blogi siis toimii. Kiitos kaikille. :)
Sen kunniaksi ajattelin esitellä nykyiset vakiolenkkivarusteeni, joita ilman en mene lenkille:
P1090627
Hyvät lenkkarit
Alla olevat sain Adidakselta ja ne ovat olleet loistavat, minulla ei ole niistä mitään huona sanottavaa. Toisin vertailukohteena ovat edelliset noin 15 vuotta vanhat roihnat.
Sykemittari
Minulla on sekä Polar että Suunto. Suunnon sain testiin eräässä blogimiitissä ja sen jälkeen en ole vanhempaan Polariini koskenut. Polar pitäisi ehkä laittaa huuto.net:iin, ettei turhaan pölyty laatikossa. Olen ollut Suuntoon kaikin puolin tyytyväinen ja pidän sen isosta mallista. (Kaloreita kului muuten tuossa illan hitaassa lenkissäni 363kcal.) Ottaisin muuten mielelläni teidän kommentteja siitä kumpi teillä on: Polar vai Suunto ja miksi.
Musiikki
Kuuntelen lempibiisejäni iPhonen avulla ja siinä minulla on sovellus nimeltä Spotify. Sen avulla voi kuunnella melkein mitä musiikkia vain noin 9 euron hinnalla per kuukausi.

4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Iphoneen saa myös kivoja sovelluksia kuten runmeter joka laskee kilometrit ja keskinopeuden. Se myös tallentaa urheilusuoritukset. Toimii mulla tsempparina :)

Anonyymi kirjoitti...

laita kuva noista 15 vuotta vanhoista roihnista. Kenelle kestää juoksukengät 15 vuotta? Onnea uusille tossuille.

Helene kirjoitti...

Hei Anonyymit! Pitää ladata tuo sovellus ehdottomasti. Minulla ei sitä ole ollut.

Ja hyvä idea toi niistä lenkkareista kuvan ottaminen! Pitää kuvata heti! :D

Jussi Riku kirjoitti...

Ettei menisi liian helpoksi, niin noita iPhonen sporttimittareita on muitakin. Suosittelen kokeilemaan Endomondoa ja SportsTrackeria ainakin. Jälkimmäinen on alkujaan nokialainen, iPhone-versio on aivan tuliterä.

Jaa blogikirjoitus kavereillesi