6. kesäkuuta 2011

Eväät ensi kerralla

Tämä päivä meni vaihteeksi vaudilla. Aamulla olin asiakkaalla aamupäivän. Sieltä riensin toiseen asiakastapaamiseen ja sitten toimistolle. Vieläkin olisi yksi esitys tehtävä ja vasta sitten voin rauhoittua illanviettoon.
Kuten arvata saattaa ruokailut eivät tänään menneet nappiin kiireen vuoksi. Tai oikeastaan ajoitus oli se, mikä ei toiminut... Minulla ei nimittäin ollut aikaa syödä lounasta kuin vasta klo 14 ja voitte vain kuvitella miten nälkäiseksi ja huonolle tuulelle siitä tuli. Yksi syy miksi aloitin elämäntaparemontin oli se, että oppisin ottamaan enemmän aikaa itselleni, mutta sitten kalenterini onkin taas yhtäkkiä kuin pommin jäljiltä. Onneksi tämän viikon jälkeen tahti näyttää hieman laskevan, mutta oma mokani kun suostuin tähän kiirerytmiin ja/tai en ollut ottanut eväitä mukaan.
P1090624
Teppo oli tänään onneksi ihana ja teki illalla minulle lohisalaattia. Itse olin niin rättiväsynyt etten olisi mitenkään jaksanut sitä tehdä. Kävimme töiden jälkeen pikaisesti Töölön Anton et Antonissa ja ostimme sieltä mm. tuota alla olevaa mysliä. Yksi aamu viime viikolla minun teki kovasti mieli mysliä, mutten haluaisi syödä noita kaupan perussokerimyslejä. Nyt löytyi kotiin uutta merkkiä... Mitään edullista myslin syöminen ei kyllä näytä olevan, kilon pussille tuli hintaa yli 7 euroa.
P1090620
Huomenna olen vaihteeksi matkalla Tallinnassa. Tällä kertaa kyseessä on työmatka ja yhteistyökumppanimme Toomas lupasi viedä minua jonnekin hienoon paikkaan (kansallispuistoon?). Jeejeejee! Tallinnan viime reissulta alla vielä muutama kuva. Eikö olekin kaunista? Ja olenko minä ainoa joka fanittaa Tallinnaa? Ihastuin kaupunkiin tänä keväänä aivan mielettömästi ja joka viikonloppu haaveilen reissaavani sinne takaisin.
P1090615
P1090566

2 kommenttia:

Eeva kirjoitti...

Moikka Helene, tuli mieleen vinkata, että terveellisen myslin tekeminen itse on todella helppoa ja edullista. Se on myös iisi tehdä kokonaan luomuraaka-aineista, hakee vaan luomukaurahiutaleet peruskaupasta ja kuivattuja hedelmiä ja pähkinöitä vaikkapa P&S:stä.

Ruokablogini puolella on joskus ollut ohjekin helpolle perusmyslille: http://blogit.mtv3.fi/voisilmapelia/2010/08/19/ehdollistumista/

Kiitti kivasta ja inspiroivasta blogista, itsekin yritän päästä takaisin kärryille vähän terveellisempään elämään. Koko kevät meni loistavasti, mutta nyt on taas alkanut vehnäleipä ja laku maistua :D

Helene kirjoitti...

Kiitos Eeva! Pitää testata tuota! :) Kiitos vinkistä ja linkistä! :)

Jaa blogikirjoitus kavereillesi