22. kesäkuuta 2011

-8.5kg!!!

Terveiset kirjojen äärestä. Minulla on nyt health coach -lukemiset täydessä käynnissä ja siitä syystä vuorossa on vain pikainen päivitys. Olen oppinut tällä viikolla vaikka mitä terveydestä ja en malta odottaa ensi viikkoa ja heinäkuuta, jolloin minulla on hieman enemmän aikaa jakaa tätä tietoa täällä blogissani. :)
P1090740
Olen syönyt todella hyvin viime aikoina ja siitä syystä paino on nyt -8.5kg!!!! Jeejeejeejeee!!!! Ennätys! Juhannuksena saattaa muutama gramma tulla lisää painoa, mutta olen vihdoin päässyt takaisin vauhtiin. Enää 1.5 kiloa ja mission accomplished! :)
Tämän viikon testauksessa ja pelastuksena ovat olleet erilaiset "eat natural" ja "fruitus" -patukat (katso kuva alla). Miulla on nykyisin matkassa aina mukana yksi tuollainen mikäli nälkä sattuu yllättämään kokousten välillä. Periaatteessa melko harvoin olen joutunut turvautumaan tuollaiseen, mutta ainakin nuo voittavat karkit tai muut herkut. :) Lempparini on toistaiseksi ollut tuo vasemman kulman kookospatukka.
P1090766
Hauskaa keskiviikkoiltaa kaikille. Jos minulla ei olisi niin paljon luettavaa, olisin varmasti lenkillä juuri nyt! :)

Ei kommentteja:

Jaa blogikirjoitus kavereillesi