15. toukokuuta 2011

Sunday Check-In -0kg (Total -8kg in eighteen weeks)

Tämän päivän kirjoitus tuli nyt todella myöhään, koska minua on suoraan sanoen laiskottanut (ja se on aika harvinaista minulle). Olin eilen tyttöjen kanssa ulkona ja se on osasyy siihen, että olen ollut tänään hieman väsynyt. :D Olen vain katsonut kotona scifiä ja sitten tehnyt ruokaa ja hengannut Tepon ja Pavun kanssa. Papu-kani on vaatinut rapsutusta monen tunnin edestä ja jos se ei saa mitä haluaa, alkaa jalan rummutus tai sitten se hyppää syliin ja tunkee päänsä käden alle. :D
Kaksi kiloa pitäisi vielä karistaa... Viime viikolla olin kipeä ja treenasin siksi liian vähän. Sairastessa söin myös epäterveellisemmin ja huomasin, että söin jopa enemmän kuin yleensä sillä olin surullinen (flunssasta).  Tiedän tietysti, ettei tuo suruun syöminen mitään auta, se vain pahentaa tilannetta, mutta jotenkin minun oli vain pakko syödä jäätelöä ja tulihan siitä hetkellisesti ihan hyvä olo. Mutta nyt kun olen parantunut, minun on palattava takaisin ruokarytmiini. Ehkä aina silloin tällöin voin vähän maistaa jäätelöä, jos siltä tuntuu... :) Mikä jäätelö olisi muuten parasta?
P1090022
Nyt jatkan tästä kotikatsomoon. :) Toivottavasti teillä on ollut huippuviikonloppu takana!

7 kommenttia:

jarna kirjoitti...

No takuulla voi maistaa joskus jäätelöä hupsu=)
Mutta mikä jäätleö olisi parasta, I hav no idea, sillä en ole mikään jätski-ihminen.

Itselläni tuli pikkuisen takapakkia painossa, mutta kyllä se siitä=)

merikukka kirjoitti...

Kyllä sairaana saa herkutella, kun olo ei ole muutenkaan hyvä. Parhaat jäätelöt mitä nyt peruskaupoista löytyy ovat Ben&Jerry's -jätskit. Valikoimat vaihtelee eri kaupoissa, mutta varmasti löytyy jokaiselle oma maku. Lempparini on Fairly Nuts.

Erika kirjoitti...

Ihan maailman parasta jädeä on Ben & Jerry´s ja niiden mausta Chocolate Fudge:P
Jenkeissä tölkki tuota ihanuutta walmartissa maksaa 2€ kun täällä saa pulittaa 6 €, on se niin väärin!

Tsemppiä parin viimeisen kilon selätykseen. Tuo on saavutus ettei kipeänä tule painoa lisää, joten voit taputtaa itseäsi olalle siitä hyvästä:)

Anonyymi kirjoitti...

tavalliset jäätelöt on ihania, jos sille tielle lähden niin mulle kelpaa kyllä kaikki! helsingin jäätelötehtaan maut on ihania, italialaisia jäätelöitä rakastan, perus ainot ja muutkin menee! jäätelö on ihanaa! ja niin, tykkään kyllä kaurapohjaisistakin jäätelöistä!

hieman terveellisempia vaihtoehtoja jäätelöhirmulle on toki myös. iso roballa on avautunut frozen jugurtteja myyvä kahvila, suosittelen! tuote on tehty luomujugurttiin, ymmärsin, ja tosiaan on varmasti parempi vaihtoehto kuin perusjäde. ja mukaan saa marjoja/suklaata/pähkinöitä omien toiveiden mukaan!

niin ja toisena terveellisenä herkkuna on jäädyttää banaaneja, laittaa blenderiin jogurtin/kookosmaidon tai -kerman/ marjojen/mangon/mausteiden (kaneli/kookos, tms) kanssa, siitä tulee aika herkkua ja vaihtoehtoja on monia! myös olen kuullut että avokadoa voisi pakastaa ja siitä tehdä avokadopohjasen herkun..

suosittelen!

- Leena

Helene kirjoitti...

@jarna Haha. :) Tsemppiä sulle painon suhteen! Kesä tulee kohta ja veikkaan, että painon pudotus on silloin vaikeaa, sillä on niin ihanat terassikelit ja jätski-ilmat. :)

@merikukka Kiitos! Pitää ehkä testata tuota jossain vaiheessa. Ne purkit ovat vaan niin isoja, että sitten iskee varmasti himo syödä koko purkki. :D

@Erika Kiitos! Onnea myös itsellesi, olen seurannut painosi putoamista ja hienosti projektisi on edennyt! :)

@Anonyymi Kiitos todella paljon vinkeistäsi. Pitää testata tuo sinun jäätelöohjeesi! Vaikuttaa todella hyvälle! :) Samoin Iso-Roban kahvila kuulostaa testattavan arvoiselta paikalta. :)

merikukka kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
Acata kirjoitti...

Hämmentävää kyllä, mutta Pirkan Pähkinäyllätys on mielestäni paras kotimaasta löytyvä jätski. 400 gramman purkki on just sopiva kahteen (tai useimmiten yhteen) herkutteluun ja purkista löytyy jädeä, kinuskikastiketta sekä kuorrutettuja pähkinöitä ja manteleita. Toimii! :)

Jaa blogikirjoitus kavereillesi