22. toukokuuta 2011

Sunday Check-In -0.0kg, Total -8kg (in nineteen weeks)

Paino ei ole liikahtanutkaan ja syy on se, etten ole syönyt niin hyvin kuin olisi pitänyt. Olen syönyt tällä viikolla hieman epäterveellisesti, sillä olen ollut seminaareissa, joissa ei ole ollut minulle sopivia ruokia (ja sitten olen syönyt sitä nitä tarjolla on ollut), sekä toisaalta eilen Viini TV:n illallisella tulin syöneeksi erittäin paljon kaikkia herkkuja (siis leipää, luomupossua jne) ja juoneeksi Ilkan varaston uumenista vaikka mitä hyviä viinejä portviiniä vuodelta 1976 (oli muuten aivan uskomattoman hyvää sekin)... Oloni ei ole ollut niin hyvä tällä viikolla kun silloin kun olen syönyt todella terveellisesti, joten paluu entiseen arkeen on alettava heti tänään. :) Tällaisina aikoina sen huomaa oikein selkeästi, että syömisillä on vaikutusta.
P1090270
Eilisestä illallisesta sain muuten sellaisen idean, siitä että voisin opetella tekemään erilaisia öljyjä kotona. Tarjolla oli nimittäin aivan mielettömän hyviä öljyjä: chiliöljyä ja kuusenkerkkäöljyä. Pitää saada kotiin ainakin tuota kuusenkerkkäöljyä tai sitten tehdä sitä itse. Osaako kukaan lukijoistani antaa vinkkiä sen tekemiseen tai ostamiseen?
Ja nyt sitten vielä lupauksen pariin, että ensi viikolla paino tulee laskemaan (aion yrittää kaikkeni!!!). Aion palata ruotuuni ja joka päivä syödä terveellisesti (paitsi perjantaina joudun ehkä luistamaan, sillä olen taas koko päivän seminaarissa). Nyt siirryn mielenkiintoisen kirjan pariin, jonka nimi on "The 4-Hour Workweek". Kun olen lukenut sen, aion siirtyä "The 4-Hour Body"-kirjan pariin. Näitä kirjoja on vinkanneet niin monet tuttuni viime aikoina, että oli pakko tilata iPadiin. Alla The 4-Hour Body:n traileri. Laitan sitten arvostelua tänne kun kirja on luettu.

3 kommenttia:

Aamuvirkku kirjoitti...

Moi,
kuusenkerkkäsiirappia josta tuo öljy myös varmasti tehdään, valmistetaan niin, että kerätään keväällä ajoissa mieletön määrä kuusenkerkkiä (=siis niitä kuusen keväällä oksiensa päihin kasvattamia osio, joissa on vaaleammat neulaset) ja keitetään 12 + tuntia (netissä olleissa ohjeissa oli näköjään paljon lyhyempiä aikoja).

Kuusenkerkkien kerääminen ei kuulu jokamiehenoikeuteen ja niiden kerääminen vahingoittaa kuusen normaalia vuoskasvua. Homma on myös aika vaivalloista joten ainakin minä olen toistaiseksi ostanut kuusenkerkkäsiirappini muilta :).

anders kirjoitti...

hei, kerro ihmeessä sitten noista kirjoista... 4 hour body kuulostaa aika hurjalta, mutta kiinnostavalta!

Helene Auramo kirjoitti...

@Aamuvirkku Kiitos vinkistä ja tiedosta! :)
@anders Kerron kun olen lukenut. Aloitin tuolla 4h weekillä ja tuo on sitten seuraavaksi vuorossa. :)

Jaa blogikirjoitus kavereillesi