18. huhtikuuta 2011

Tracy Anderson Metamorphosis Day 1

Sain tsempattua itseni ja tein äsken ensimmäisen Tracyn metamorphosis-treenin ja siihen meni yhteensä noin tunti aikaa. Ensimmäiset 30 minuuttia kului erilasten hyppyjen kanssa ja sykekin kävi melko korkealla. Lopputunti (30 minuuttia) meni lihaskunto-osuuden parissa, jossa oli noin 5 minuuttia käsiä, 5 minuuttia vatsoja ja sitten 20 minuuttia erilaisia jalkaliikkeitä. Suuntoni sanoi, että kaloreita kului 471 ja kyllä siinä hiki tuli. Lisäksi en mitenkään pystynyt tekemään kaikkia liikkeitä... Se oli niin rankka. :) Katsotaan, mikä tilanne on muutaman viikon päästä. :) Ensikokeiluni jälkeen täytyy sanoa, että olen tuosta innoissani.
P1080724
Mahtavaa iltaa teille kaikille! Minä jatkan tästä seuraavaksi sänkyyn lukemaan uutta kirjaa. Edellinen kirja, jonka luin oli Donald Trumpin "Why we want you to be rich", niin nyt on vastakohdaksi vuorossa "Läsnäolon voima". :D

6 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Moikka Helene!

Millaisia nuo Metamorphosis-sarjan liikkeet ovat? Olen nimittäin yrittänyt sata kertaa tehdä Tracyn tanssivideota, ja se on yksinkertaisesti ihan liian hankala mulle. Tuo kiinnostaisi kamalasti, mutta jos kyseessä on yhtä vaikeat liikesarjat niin täytyy ehkä jättää väliin...

Helene Auramo kirjoitti...

Moikka! Tuo on sellaista hyppelyä ja minusta ei vaikeaa.. Kunhan vaan koko ajan hyppii ja heiluu... :D Eli sisi helpompi on kuin ne tanssivideot.. Tuossa ei ole mitään koreografiaa. :)

Manna kirjoitti...

Mistä hankit Tracyn videot? :) Tuo Metamorphosis ainakin vaikuttaa hyvältä tuon videopostauksesi perusteella. :)

Helene kirjoitti...

Moi Manna! Hommasin sen ihan tuolta www.tracyandersonmethod.com -sivuilta... Muualta en löytänyt. Joskus Amazonista olen löytänyt muita Tracyn dvd:tä.

Fenii kirjoitti...

Kuinka pitkiä liikuntajaksoja tässä on aina per päivä noin niinkuin suurinpiirtein? Tai onko ne sellaisia, että ne voi jakaa osiin? (Tai sitten vaan voisin herätä tuntia aikasemmin ja vähentää koneella istumista.... :D)

Tää metamorphosis kuulostaisi kyllä hyvältä, itselläni on se 30 days method ja se nyt jostain syystä ei ihan innostuta, mutta pakko sille on mahdollisuus antaa ennen kuin myyn sen eteenpäin :D Kaipa sitä kuukauden vaikka seisoo päällään jos on tarttis.

Helene Auramo kirjoitti...

@Fenii 30min sellasta sykkeennostatushyppelyä. Liikkeet on helppoja, mutta tehokkaita. Seuraavt 30min on sitten lihaskunto-osuutta, joka muuttuu 10 päivän välein. Itselläni on ollut tämän kanssa hieman haastetta, kun olen päätynyt enemmän lenkeille... Kun ulkona on mahtava sää, en vain ole raskinut jäädä sisälle pomppimaan. :O Mutta tsemppaan taas kohta tämän kanssa. :)

Jaa blogikirjoitus kavereillesi