17. huhtikuuta 2011

Sunday Check-In -0.6kg (Total -7.6kg in fifteen weeks)

Kuten otsikosta näkee paino putoaa edelleen. :) Kohta olen jo tavoitteessani (76% on jo saavutettu!!!)... Olo on tästä luonnollisesti mahtava. :)) On hienoa kun tuloksia tulee ja sen huomaa jo varmaan kaikki lähipiirissäni. Laihtumisen lisäksi olo on virkeä ja todella hyvä. Ja ulkonakin on niiiiiin ihana ilma, että kävin oikein innoissani pienellä kävelyllä tänään aiemmin Tepon kanssa.
P1080754
Viimeisenä kahtena viikkona painoa on pudonnut entistä enemmän, sillä olin Cocovin detoxilla. Se on nyt ohi, mutta aion jatkaa sitä edelleen siten, että juon myös jatkossa aamun kaksi superfood-juomaa (sitruuna-camucamu-msm-vesi ja aloe vera-vehnänorasjauhe-vesi). Ne ovat parantaneet jaksamistani todella paljon etenkin treeneissä. Ja itse asiassa en osaisi oikein kuvitella enää, että kävisin aamubootcampissa ilman niitä. 
Tämän päivän supersaavutuksen kunniaksi tein ensimmäisen videopostauksen!!! :D Ja aiheena on tuo oma lemppari vihersmoothieresepti! :) Kun äsken latailin sitä clippiä, olin luonnollisesti todella itsekriittinen sen suhteen...Olin jo valmiina heittämään koko videon rodeoon, mutta sitten ajattelin, että antaa nyt mennä vaan nettiin (laitan vaikka myöhemmin sitten hieman paremman videon). Älkää välittäkö siitä, että olen jotenkin kauhean totinen... Hieman jännitti. :D Mutta ensi kerralla teen sitten astetta paremman. :) Mikä voisi olla seuraavan videon aihe? Vai kannattaisiko jättää tekemättä ensi kerralla? :)

9 kommenttia:

Saara kirjoitti...

Hihii, hyvinhän se meni! Näytät kyllä hyvältä, kertakaikkiaan! Mä oon hurahtanut vihersmoothieissa laittamaan joko pinaattia taikka sit jotain versoja mitä sillähetkellä kasvaakaan ikkunalaudalla. Ne on vielä niin nopsia kasvattaakkin, ja helppoja!
Lisää vaan videoita, nää on mukavaa vaihtelua!

Nora kirjoitti...

Samaa mieltä, lisää videoita. :)

Aivan mahtavaa, että olo on piristynyt ja energiaa on virrannut terveellisempien elintapojen ja ruokavalion myötä! Keep on doing good work!

Helene kirjoitti...

Hihi! Kiitos Saara! :) Mitä versoja kasvatat? :) Kuulostaa mielenkiintoiselle!

Kiitos Nora. :) Tein jo heti tänään uuden. Noiden tekeminen on itse asiassa aika nopeeta ja helppoa. :) Tietysti Tepon pitää hieman auttaa kuvaamisessa, mutta muuten videon "editointi" ja lataaminen on helppoja juttuja.

Saara kirjoitti...

Tuohon verso asiaan: kasvattelen auringonkukan versoja, herneitä, papuja, krassia ja milloin mitäkin siemeniä sattuu löytymään. Krassista on helppo aloittaa sillä se kasvaa jo kostealla talouspaperillakin :) Jos olen oikein reipas niin idättelen myös sinimailasta ja mungpapuja sekä rucolaa ja heitän smoothien sekaan ja iduista tuleekin tosi kiva ja raikas lisä smoothieen. Kandee kokeilla, vaatii 2x2minuuttia päivässä ja palkitsee kyllä hurjan nopeasti ja säästää kyllä rahaakin. Ei minulla edes mitään hienoja välineitä ole, idätän vanhassa punajuuripurkissa kantena sideharso ja kallistimena jäkiruokakulho. Versotus tapahtuu piirakkavuuassa :D

Helene kirjoitti...

@Saara Laita ihmeessä blogiisi hieman ohjetta tuosta. Voisin ehdottomasti kokeilla, mutta en yhtään tiedä mistä aloittaa. :)

Tuomas Helin kirjoitti...

Kerrankin joku näyttää, mitä noi MacaMaca ja yms...näyttää. On ollut tarkoitus mennä kyselemään Ruohonjuuresta, mutta se aina vaan jää...nyt jos pakkauksen näkee,niin sit voi muistella, että se oli se ja se...Videot ovat minunkin mielestä hyvä vaihtelua. Mun on ollut tarkoutus tilata se Tracyn vartalotyypin mukaan dvd, toki pitää ensin tota nyrjähtynyttä nilkaa vielä lepotella...

Tuomas Helin kirjoitti...

Hahahhaha! Sain hyvät naurut. Nii siis mun piti kirjautua, ja tuli nyt kommentoitua mun poikaystävän nimellä, toi Tracy dvd:n kommentista, se erinomaisen diggasi...mut siis mun pitää tota oman Google-tilin rekisteröitymistä hoitaa......oooooooooooofgh...terv:
Tanja

Anonyymi kirjoitti...

Oletko kenties jo hakenut Silverbankin jäsenyyttä? Nooh, ei saisi kiusia :)

Helene Auramo kirjoitti...

@Tanja Haha! Jatkan videoita myös jatkossa! :) Ehkä voisin tehdä tuollaisen superfood-esittelyn. :)

@Anonyymi: En ole.. :D

Jaa blogikirjoitus kavereillesi