8. huhtikuuta 2011

Pikainen aamupäivitys

Huomenta! Aamu alkoi minulla normaaliin tyyliin klo 6, jolloin join kaksi detox-lasillista. Tämän jälkeen suuntasin bootcampiin ja sieltä kaupan kautta kotiin. Olen tällä viikolla käynyt joka aamu kaupassa treenin jälkeen, jotta olen voinut ostaa aamupala-ainekset. Tänään tein lempparismoothietani: persiljaa-kurkkua-greippiä-macaa ja chia-siemeniä (nuo kaksi jälkimmäistä eivät ole pakollisia ainesosia kyseisessä juomassa.
Sain myös lukijaltani vinkin, että olen uusimmassa MeNaisissa. En ollut aivan varma oliko se jo tässä numerossa, mutta sieltä se löytyi. :D Eli minua haastateltiin tämän blogin johdosta. :) Tosin blogiani ei kyseisessä jutussa taidettu mainita nimeltä.
P1080194
Seuraavaksi pitää lähteä hammaslääkäriin poistaamaan viisaudenhammas... Giigs.
Mahtavaa perjantaita kaikille! :)

4 kommenttia:

Nora kirjoitti...

Hei taas! Ihan jutun lopussa on blogisi osoite. :)

Helene kirjoitti...

Oho. Totta! :D Kiitos Nora! :)

Anonyymi kirjoitti...

Hei, asun ulkomailla enka valitettavasti paase lukemaan tuota juttua... Olisi kiva jos voisit scananta sen tanne blogiisi tms....
T. Iris

Helene kirjoitti...

Hei iris, en viitsi sitä skannata ja laittaa tänne kun se ei ole sallittua/hyvän tavan mukaista. Uskoisin kuitenkin, että juttu tulee nettiin piakkoin. Linkitän sen sitten sinulle tähän kommenttiketjuun. :)

Jaa blogikirjoitus kavereillesi