3. huhtikuuta 2011

Miten kävi huivihaasteen?

Uusille lukijoilleni tiedoksi, että minulla on ollut seuraavanlainen haaste menossa: Jos saan Tracy Andersonin noin 17minuutin käsitreenin tehtyä ilman pysähtelyä ja velttoilua, Teppo antaa minulle palkinnoksi haluamani huivin. Tämä piti toteutua maaliskuun loppuun mennessä, mutta Teppo antoi sunnuntaihin lisäaikaa (eli täksi päiväksi). Olen koko viikon vetänyt treeniä raivolla ja itku kurkussa kun yksi kohta siinä treenissä on ollut minulle vain niin mahdoton (olen ottanut haasteen hieman tosissani) :D... Ja flunssassahan ei saisi treenata, mutta olen niin kovasti halunnut tämän huivin... :P
Tänään sitten vedin treenin viimeisen kerran ja Teppo hyväksyi suoritukseni. Jeejeejee! :) Hän hyväksyi, vaikka kroppani oli kuulemma ollut hieman vinossa yhdessä liikkeessä (kun olisi pitänyt olla suorana).
Olen tästä nyt aivan fiiliksissä ja se inspiroi minua jatkamaan tuota käsitreeniä myös jatkossa. Se on aivan superhyvä ja löytyy Tracyn Mat Workoutista. Tällaisen Tracyn videon löysin muuten YouTubesta. Siinä on hieman samoja liikkeitä kun siinä videossa mitä olen puurtanut viime päivinä:

Ensi viikolla pääsen ehkä esittelemään sen huivin. :)

4 kommenttia:

Maria S. kirjoitti...

Hienoa Helene, loistava suoritus!! Minullakin on kotona Tracyn Mat workout ja se käsitreeni on kyllä todella haastava...ei mene vielä läpi ilman pieniä taukoja. Mutta jatkan harjoituksia :)

Helene kirjoitti...

Jee! Se on ihan mahtava käsitreeni. Mikään muu käsitreeni ei minusta ole koskaan ollut yhtä hyvä ja koukuttava... Tietysti tuo huivi haastekin saattoi hieman vaikuttaa asiaan. :D

Helene kirjoitti...

@Maria! Jatka harjoituksia, niin kyllä se joku päivä menee ilman taukoja. Parhaat tulokset saat kun et ihan joka päivä yritä tehdä niitä harjoituksia.. Huomasin muutamien päivien tauon jälkeen aina, että jaksoin hieman enemmän. Se motivoi! :)

Anonyymi kirjoitti...

7 kk käsiohjelmatreeniä takana, 3 kertaa viikossa. Nyt menee 500gramman rannepainojen kanssa.
Kesällä tulossa parit juhlat, joissa haluan käsivarsien olevan timmiäkin timmimmät.

Jaa blogikirjoitus kavereillesi