4. huhtikuuta 2011

Energiaa elämään ravinnosta

Päivä lähti tänään mallikkassti käyntiin. Kävin bootcampissa ja olo oli treenin jälkeen ihanan raikas. Olen niin onnellinen siitä, että olen nyt parantunut ja viime viikon epätoivo on vaihtunut uuteen innostukseen. Jukka Harju (valmentajani) ja Jaakko Halmetoja on muuten keskiviikkona pitämässä luentoa "Energiaa elämään ravinnosta". Minä en harmikseni pääse tuonne kun olen jo aikoja sitten ilmottautunut Future Femalen tapahtumaan kuuntelemaan Lenita Airistoa. Tuo "Ruohonjuuri" alekoodi käy Jukan luennolle ja sillä saa 7€:n alennuksen (kuvassa näkyvästä kupongista poimittuna). Normihinta on 29€.
P1080061
Jukka sanoi muuten tänään treeneissä, että minun tulisi syödä enemmän rasvoja (avocadoa lähinnä), sillä toimitin hänelle viime viikolla hieman ruokapäiväkirjaa ja hieman köyhältähän se vaikutti... Tänään olen syönyt seuraavia juttuja:

aamupala:
Turkkilainen jogurtti (luomu)
mustikoita
manteleita

lounas:
salaattia sekä tofua ja munakoisoa currykastikkeessa (Perhossa)

välipala:
sama kuin aamulla

välipala:
3 palaa tummaa suklaata

illallinen:
lohisalaatti (kuva alla)
P1080064
Huomenna on vuorossa hieman erilainen ruokapäivä. Siitä lisää huomenna! :) Hyvää yötä kaikille!

1 kommentti:

jarna kirjoitti...

Moikka, blogissani on sinulle tunnustus=)

Jaa blogikirjoitus kavereillesi