23. maaliskuuta 2011

Viimeinen arvio Ruohonjuuren smoothiebaarista

Hei! Viikko on jo melkein puolivälissä (jeejeejee) ja aika on mennyt todella hurahtaen. Olen ollut flunssassa (edelleenkin hieman) ja tehnyt töitä aivan liikaa (yhtenä päivänä jopa 15h!!! ...Ei hyvä). Olen vain ollut niin innoissani joistain projekteista, että olen päätynyt viilaamaan niitä todella paljon ja myöhään yöllä. Voitte vain arvata kuinka rytmini on vaikuttanut ruokailuuni... Olen syönyt aivan liian vähän tällä viikolla (Ei hyvä yhtään). Huomenna ja perjantaina otan kuitenkin hieman rennommin ja aion järjestää tuollaisia pieniä arjen onnen hetkiä kotona, joista puhuin viime postauksessa. :)
Mutta sitten itse asiaan... Eli kirjoitan nyt viimeisen kerran vähään aikaan (älkää siis hermostuko, tämä on nyt viimeinen kerta! :D) tuosta Kampin Ruohonjuuressa sijaitsevasta Cocovi-smoothiebaarista. Olen maistanut nyt kolmea uutta smoothieta ja on arvioiden aika.
Paras makea smoothie on minusta ehdottomasti Mansikkapusu ja vihersmoothieista Hulk. Putkimies oli ihan hyvän makuinen, muttei voita Hulkia. Alla olevissa kuvissa on Putkimies.
P1070864
P1070867
Viikonloppuna testasin Tepon kanssa kahta eri suklaasmoothieta (Suklaasydän ja Kultainen helinä). Odotukseni oli korkealla, sillä kaikki aikaisemmat smoothiet olivat olleet todella hyviä. Mutta yllätys tuli vastaan... Minä en pitänyt sulkaasmoothieista jostain syystä. :O Ne olivat minusta aika oudon makuisia. Etenkin Tepon ostama Suklaasydän-smoothie (joka oli lämmin!) oli minusta oudon makuista. Jotkut lukijani ovat kuitenkin suositelleet tuota Kultaista helinää, joten kai se muiden makuun sopii. Se ei vain ole minun juttuni tuo suklaasmoothie :)
P1070876
P1070810
Mutta siis tiivistettynä vielä, että suosittelen Mansikkapusua ja Hulkia. :)

2 kommenttia:

jarna kirjoitti...

Iiks, multa on mennyt tuo baari ohi! Äkkiä korjaamaan tilanne! Hulkia haluan maistaa ainakin...

Hanna kirjoitti...

Mä haluan myös tuonne kokeilemaan eri pirtelöitä! Kuulostaa hyvälle!

Jaa blogikirjoitus kavereillesi