6. maaliskuuta 2011

Sunday Check-In -0.8kg (Total -5.7kg in nine weeks)

Olen ollut nyt kaksi viikkoa käynyt Bootcampissa. Viime viikolla painoni ei laskenut, mutta tällä viikolla on taas huimat tulokset. En meinannut uskoa silmiäni kun mittasin itseni mittanauhalla. Tässä tulokset:
- Paino on pudonnut 800g (ei voi olla totta!!!!)
- Lantiosta on lähtenyt 3cm, mikä on toistainen ennätykseni. Aiemmin minulla ei ole lähtenyt senttejä lantiosta ollenkaan, paitsi 1cm tais mennä yhdellä viikolla rikki. Olen tästä tietysti aivan haltioissani. Kohta mahdun varmaan pariin ihanaan mekkoon ja hameeseen. :)
- Vyötärön kapeimmasta kohdasta on lähtenyt 1cm ja joulukuusta lähtien siitä on lähtenyt yhteensä 11cm! Aivan käsittämätöntä!
- Navan kohdalta on lähtenyt kahdessa viikossa 6cm. Tämäkin on kyllä aivan uskomaton juttu!
- Kädet ovat pysyneet samana, eli muutosta ei ole tapahtunut senteissä, tosin ovat ne jo paljon voimakkaammat. Jukka sanoi viime viikolla, että pystyisin ehkä jo seistä käsilläni. :O
- Reidestä on lähtenyt paksuimmasta kohdasta 2cm. Yhteensä joulukuusta lähtien on lähtenyt 4cm.
P1070703
Tuntuu kyllä hyvälle. Ilman mittausta en olisi ymmärtänyt kuinka tehokasta tuo treeni on ollut. En siis ole muuten liikkunut ollenkaan kuin mitä tuossa treenissä on tehty (kaksi muuttoa olen tehnyt) ja Tracyn käsitreenejä olen myös tehnyt, sillä haluan voittaa itselleni sen huivin.
Ruoasta sen verran, että olen syönyt ihan hyvin. Tai juonut olen ainakin hyvin, sillä joka aamu olen juonut MSM:ää, vehnänorasjauhetta ja loppuviikosta hieman chia-siemeniä. Olen myös fuskannut hieman, eli söin yhden kerran pitsan ja siten olen synyt sipsejä ja juonut olutta. Kaikissa edellä mainituissa olen kuitenkin syönyt laadukkaampia versioita kuin ns. tavallisia. Myös leipää ja juustoa meni eilen aika paljon: luomuleipää ja brietä. Mutta kaiken kaikkiaan nuo fuskaukset eivät haittaa, sillä tulokset puhuvat muuta. Haluan tästä kiittää Jukkaa, sillä ilman häntä tämä ei olisi kyllä onnistunut mitenkään. Muistutuksena kaikille teille lukijoilleni, että Bootcampia voi tulla kokeilemaan ilmaiseksi kahden päivän ajan Sörnäisiin! Se onnistuu niin, että laitat Jukalle (jukka@heoy.fi) viestiä ja mainitset koodin: "hellohelene". Voitte sitten yhdessä miettiä päivät, jolloin tulet treeniin. :)
P1070667
Hello! Great news! I've lost some weight this week (700g and 5.7 kilos in total). I'm thrilled about this and it is a perfect start for the Sunday! 

6 kommenttia:

Blahblahblah kirjoitti...

Ihan uskomattomia noi sentti määrät mitä on lähtenyt ! :D Ja miten saan muuten sen huulirasvan ?

Helene kirjoitti...

Hei! Laitoin sulle sun blogiin ohjeet, eli laita sun osoitetiedot mun sähköpostiin. :) Saat sen pikaisesti! :)

Saara kirjoitti...

mieletöntä, onnittelut tuloksista!

Lalla kirjoitti...

Wouu, mitkä tulokset, onnea kovasti!

Olinpa taas iloinen, että päädyin lukemaan blogiasi, kiva saada taas ideoita ja motivaatiota omaankin syömiseen ja treenaamiseen! Se on myös pakko sanoa, että pidän tosi paljon kirjoitustyylistäsi, ei tule heti huono omatunto, vaikka olisikin juuri syönyt sipisipussin, et ole ollenkaan saarnaava kuten jotkut toiset saman aihepiirin blogit, mikä on upeaa :)

Pitää pitääkin tuo bootcamp mielessä, jos syksyksi muutan Helsinkiin :)

Helene kirjoitti...

Kiitos Saara ja Lalla! :)

Anonyymi kirjoitti...

Sinulla on ihanan positiivinen blogi, aina tulee hyvä mieli lukiessa ja katsoessa kuvia! :)

Jäin kirjoitustesi perusteella miettimään MSM:ää, mutta luettuani aiheesta Wikipedia-artikkelin (englanniksi) en ollutkaan niin vakuuttunut.

Olisiko sinulla esim. koulusi puolesta mahdollista tutustua joihinkin luotettaviin lääketieteellisiin lähteisiin ja jos, niin haluaisitko tehdä aiheesta postauksen?

Terveisin Trollpunk, skeptikko luonnontieteilijä

Jaa blogikirjoitus kavereillesi