27. maaliskuuta 2011

Sunday Check-In -0.5kg (Total -6.5kg in twelve weeks)

Hei! Tällä viikolla painoa on pudonnut yhteensä 500g. Jeejee! Itse asiassa paino oli jo loppuviikosta -7.0 kilossa, mutta viikonloppuna sitä kertyi takaisin (niin kuin joka viikonloppu...). Punnitus olisi hyvä tehdä aina perjantaisin, niin saisi hieman positiivisempia tuloksia. :D
Tällä viikolla painoa on yhteensä pudonnut hieman enemmän kuin viime viikkoina osaksi siitä syystä, että olen ollut kipeä viikon verran. Flunssani alussa söin hieman epäterveellisemmin ja painoa ei pudonnut, mutta tällä viikolla olen syönyt liian vähän ja siksi painoa putosi niinkin paljon. Minulla ei vain ole ollut samaa ruokahalua kuin aiemmin... Mutta siis tätä en suosittele kellekään, että syö liian vähän. Se on huono juttu... Ei toimi pidemmän päälle.
Avocados
Tänään päiväni on alkanut leppoisasti. Olen tehnyt aamupalaa ja lukenut kirjoja. Ensi viikolla alkaa IIN:ssä koeviikot, joten lukemistakin riittäisi. Ja kuten lukijani tietävät, aloitan sunnuntaina päiväni yleensä mindmapilla. :D Ja tällä kertaa ajattelin sen jakaa teille, sillä iPadilläni on  nyt uusi sovellus (MindCreator), mikä on ihan huippu. :) Ihan lepopäivältä päiväni ei näytä, mutta ainakin puuhaa riittää. Normitöitä siellä ei näy, mutta Indiedaysin, Tietoviikon blogikirjoitukseni ja StyleLovingin voisi pitää työnä... Nyt kun katson tuota uudestaan, niin huomaan että sieltä puuttuu yksi asia ja se on uuden yrityksen perustamisen suunnittelu (aikataulu ja budjetointi), mutta ehkä se mahtuu ensi viikolle. Tämä päivä näyttää jo täyteenbuukatulta ja kellokin on jo yli puolen päivän.

Viime viikko oli minulle melko mahdoton tämän terveellisen elämän/ ruokavalioni suhteen, sillä flunssani lisäksi minulla oli todella paljon töitä. Taisin tehdä noin 60h töitä yhteensä... Mikä ei ole suositeltavaa ollenkaan. Olin siitä hieman häpeissäni ja blogiin kirjoittaminenkin tuntui hieman hölmöltä/nololta, sillä eihän minun kuuluisi vetää itseäni tuollaiselle viikolle... Yksi viime vuoden loppupuolen tavoitteistani oli se, että en tekisi enää tällaisia viikkoja, vaan kesittyisin vapaa-aikaani enemmän. Tämä on erittäin haastavaa etenkin silloin kun työt ovat mielekkäitä. Minulla oli viime viikolla aivan superkiva asiakas (tai on edelleenkin), minkä takia en vain raaskinut olla sängyssä vaikka olisi pitänyt. Lisäksi minulla oli useampi esiintyminen ja erään lehden kuvaukset ja ja ja... Selityksiähän nuo kaikki ovat, mutta joka tapauksessa se viikko on nyt takana ja voin palata normaaliin rytmiin. Flunssakin on kadonnut. :)
P1060391
Viime viikon sortumiseni ovat olleet seuraavanlaisia:
- Aamupala on jäänyt syömättä usempaan kertaan. :(
- Olen syönyt suklaata ja pienen lakritsipötkön (ei haittaa)
- Join lasin kaupan appelsiinimehua (Oli kiva testata miltä se maistui... Ihan hyvää se oli, muttei voita kotonapuristettua)
- Söin kaksi kertaa pastaa (yhden kerran ravintolassa ja toisen kerran Tepon tekemänä)
- Leipää olen syönyt muutaman palan (lähinnä ruista)
Siinäpä nuo sortumiset/10% fuskaukset olivat. Eli ei kauhen paha... Itse asiassa ihan hyvinhän tuo viikko taisi mennä... :)
Miten teidän viikkonne on sujunut?

Ei kommentteja:

Jaa blogikirjoitus kavereillesi