15. maaliskuuta 2011

Miksi olen onnellinen ja mitä asioita voisi kehittää?

Hyvää iltaa! Olin juuri tapaamassa muita suomalaisia IIN:n opiskelijoita (ja valmistuneita) ja täytyy kyllä sanoa, että oli aivan superkivaa. Tutustuin Pirkko Tavailaan ja Nita Arpiaisen. Nita on järkkäämässä aivan supermielenkiintoista JourneyDance-tanssituntia. Suosittelen testaamaan (itsekin menisin mikäli kerkeäisin).
Muuten tämä päivä meni toimistolla vauhdikkaissa merkeissä ja sitten MeNaiset teki haastattelun aamulla. Juttu tulee ulos ilmeisesti muutaman viikon kuluttua.... Hieman se jännittää etukäteen. Aiheena oli aika pitkälti tämän blogin asiat. :)
P1070585
Tänään olen miettinyt erilaisia syitä miksi olen onnellinen (suosittelen myös sinua tekemään vastaavan) ja tässä nyt tämän päivän listani:
1) Teppo on maailman ihanin poikaystävä minulle. Olen todella onnekas, että olen löytänyt hänet vierelleni.
2) Työni on todella haastavaa ja mielenkiintoista. Opin joka päivä uutta ja saan työskennellä huipputyyppien kanssa.
3) Vointini on parantunut joulukuusta aivan uskomattoman paljon. Olen laihtunut siinä sivussa.
4) Osaan tehdä ruokaa. Ennen tätä vuotta osasin tehdä ehkä jonkun salaatin. :D
5) Saan opiskella niitä asioita mitä haluan (IIN ja Taik tällä hetkellä)
6) Tiedän mitä haluan tehdä healthcoaching-koulun jälkeen (siis harrastuksena). Aion panostaa urheilupuoleen ja opiskella sitä. Ehkä personal traineriksi.
7) Olen nyt maksanut IIN-kouluni kaikki maksut. Jee! Se on takanapäin! Ensi kuussa voin sitten panostaa johonkin muuhun. Ehkä käydä kampaajalla? :)
8) Molemmat yritykseni, joissa olen mukana, (Zipipop ja Indiedays) kasvavat ja kehittyvät. Se on mahtava tunne.
9) Pidän niistä tiloista, joissa oleskelen pääosin eli kodistani ja työpaikastani. Töissä minulla on pöytä ikkunan vieressä ja ihanasti tilaa. Laitan tänne kuvan siitä heti kun remppa on hieman valmiimpi.
10) Kenelläkään tutuistani ei sattunut mitään Japanissa. Onneksi meillä ei Suomessa ole maanjäristyksiä (yhtä voimakkaita).
DSCF2499
Kehityskohteet:
1) Kotona voisi olla siistimpää
2) Kanien kanssa tulisi viettää enemmän aikaa
3) Minulla tulisi olla enemmän vapaa-aikaa
4) Teppo ansaitsisi enemmän huomiotani
5) Voisin kokeilla uusia urheilulajeja
6) Haluaisin kokeilla meditaatiota
7) Haluaisin matkustaa enemmän (tosin saatan lähteä Tukholmaan yhdeksi päiväksi, kiitos Alf Rehnille) Tähän pitää sanoa vielä se, että minulla on erittäin huono tapa laittaa matkarahani joko a) uusiin yrityksiin tai b) kouluihin. :D Sinne on nyt kahden vuoden Aasian-rahat menneet...
8) Haluaisin lukea enemmän
9) Haluaisin osata olla suorittamatta.
10) Haluaisin osata spagaatin ja seistä käsilläni. :)

Sen haluaisin vielä muistuttaa (ettei unohdu), että huomenna on viimeinen päivä osallistua Kati Variksen ilmaiseen hyvinvointikonsultaatioon.

5 kommenttia:

Sini kirjoitti...

Vitsi, miten multa on jotenkin mennyt ohi että olet mukana Indiedayssa? :D

Minä mietin joka päivä mistä kaikesta saan olla onnellinen, päiväkin alkaa paljon mukavammin niin.

Teppo kirjoitti...

Love you too!

Teppo Hudson kirjoitti...

Love you too!

Outi kirjoitti...

Todella hyvä idea kirjoittaa näkyviin lista asioista, joista on onnellinen. Koskaan ei voi liikaa miettiä siltä kantilta.

champagne kirjoitti...

Sulla on aika hyvä lista eli monta syytä onnellisuuteen.

Jaa blogikirjoitus kavereillesi