4. maaliskuuta 2011

I'm happy

Terve! Se on sitten perjantai ja minulla alkoi nyt viikonloppu! Huomenna aion vain rentoutua. En tee töitä ollenkaan (en saa tehdä yhtään! Se on nyt päätetty!). :D Sunnuntaina onkin sitten jo pakko tehdä hieman (tosin ihan kivoja juttuja tiedossa) ja health coach-opintojakin olisi tiedossa... Mitäköhän tekisin huomenna? Aloitan varmaan päivän sillä valkoisella paperilla. Ainakin haluaisin käydä katsomassa Black Swan -elokuvan ja sitten haluaisin urheilla. Ehkä käydä jollain uudella salilla... Huomenna aion myös leipoa leipää ja sitten olisi hienoa tehdä omaa kotijuustoa. En kyllä yhtään tiedä miten sitä tehdään tai voiko sellaista tehdä edes kotona. Voisin kuitenkin yrittää.. :) Tässä alla kuvassa on muuten aineksia, joita suosin leivonnassa: luomua, agavesiirappia ja Himalajan kristallisuolaa.
P1070607
On minulla myös muutama onnen asia kerrottavana. Yksi on se, että olen kyllä selvästi laihtunut. Monet vaatteet näyttävät päälläni paljon kivemmilta kuin ennen. Kaikki farkkuni mahtuvat päälleni (en ole käyttänyt kaksia farkkuja varmaan vuoteen ja nyt ne sopivat)! Tämä tuntuu mahtavalta. Lisäksi Jukan bootcamp on tuonut minulle todella paljon lisäenergiaa. Minulla on iltaisin aina sellainen olo, että pitäisi lähteä lenkille tai tehdä jotain fyysistä. Saattaa siis olla, että alan kartoittamaan uusia iltatreeni lajeja kohta puolin... Yksi laji testiin per viikko voisi olla kiva haaste... :D Mistäköhän kannattaisi aloittaa?
Toinen onnen asia on se, että Indiedays (yritys, jossa olen yksi perustajista ja osakkaista) on ehdolla GrandOnessa! Aina huippua!!!! Olen niiiiin onnellinen. :)
P1070519
Hello! Nothing special here... I'm just happy that I fit to my jeans and it's Friday! I sound like Kim Kardashian's DVD advertiser. :D But really, I've lost some weight and I've been eating and exercising quite well. Work is great and I'm really happy about everything in my life at the moment. :)

Ei kommentteja:

Jaa blogikirjoitus kavereillesi