26. helmikuuta 2011

MSM Powder

Huomenta! Kello on 7.30 ja olen pirteä kuin peipponen. :) Syynä siihen on se, että suoritin koko viime viikon unikokeilua ja menin nukkumaan klo 21-22 (heräsin klo 6 bootcampiin). Viikon tavoitteena minulla oli siis löytää uusi unirytmi ja se onnistui. En ole ollut ollenkaan väsynyt koko viikkona (paitsi klo 20 aikoihin on alkanut aina haukottamaan). Veikkaan kuitenkin, että tämä unirytmi ei ole minulle se paras mahdollinen, vaan olen nukkunut tällä viikolla liikaa. Aion ensi viikolla siirtää nukahtamiseni hieman myöhemmäksi eli 22-23 välille.
Sleeping Bunnies
Sitten itse pääasiaan, eli uuteen ostoon. Kerroinkin tuossa edellisessä postauksessani siitä, että selkäni oli alkuviikosta kipeä. Teippien lisäksi valmentajani Jukka Harju neuvoi minua ostamaan OptiMSM-nimistä tuotetta. se on jauhe, jota laitetaan erilaisiin nesteisiin. Itse olen laittanut sitä veteen, jota olen litkinyt töissä. Annoin jopa työkavereiden maistaa sitä kun se herätti hieman ihmetystä. :) Jukka sanoi eilen, että minun kannattaisi laittaa sitä aamulla myös treenipullooni, joten maanantaina sitä on sitä löytyy sitten sieltäkin.
P1070585
Mikä on MSM-jauhe?
MSM on luonnollinen rikkiyhdiste, jota esiintyy mm. sadevedessä. Elimistössä se on mukana rakentamassa kollageenia, jota tarvitaan erityisesti nivelten, hiusten ja ihon uudistumisessa.
Ostin kyseisen tuotteen Ruohojuuresta, missä se on tässä kuussa tarjouksessa. 750g maksaa normaalisti 31.95, mutta nyt sen sai viisi euroa edullisemmin.

My coach Jukka recommended me to buy MSM powder. I've been using it for 3 days now and I add two tea spoons to every one liter of water I drink. It's very healthy and you can read more about the health benefits here (in English).

2 kommenttia:

Eve kirjoitti...

Moi Helene,

blogisi on todella mielenkiintoinen ja ajatuksia herättävä. Eksyin tänne Tepon kautta ja olen jäänyt jo koukkuun :)
Jatka samaan malliin... tässähän joutuu itsekin miettimään omaa elämäntilannetta ja voisiko sitä parantaa :)
Terveisin Eve

Helene kirjoitti...

@Eve Kiitos! :) Mukava kuulla! Yritän tehdä mahdollisimman pian kirjoituksen siitä kuinka voi helpoimmiten aloittaa muutoksen... Ehkä siitä on sitten myös sinulle apua. :)

Jaa blogikirjoitus kavereillesi