25. tammikuuta 2011

What did I eat yesterday?

Aamupala: korianterismoothie (greippiä, limeä, kurkkua, korianteria)
Lounas: salaattia ja pinaatti-luomuspelttipihvejä (salaatti, kurkku, tomaatti, pinaatti ja spelttiä)
Illallinen: Sienisalaattia, josta on kuva alla (avocado, salaatti, rucola, tomaatti, kurkku, seesaminsiemenet ja siitakesienet)
P1060697
Kommenttini omista ruokavalinnoista:
Hyvää: paljon kasviksia
Huonoa: en syönyt välipaloja (ei tehnyt mieli, olin niin täynnä), lisäksi ruoassa oli viljaa (speltti), tosin sitä söin vähän.

Yesterday I ate a green smoothie and a lot of salad (my dinner you can see in the photo above). I could have eaten more snacks (fruits) between the meals and I ate some wheat (which I was trying to avoid). Otherwise I think my diet was really good, because I felt very energetic and good. 

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hei!

Olen uusi blogisi seuraaja! Olen innossani blogistasi sillä olen itse myös juuri vaihtanut hyvin samantyyppiselle ravinnolle kun sinä ja täältä saan ideoita ja vertaistukea :)

Peppi

Helene kirjoitti...

Kiiros Peppi! Tsemppiä terveelliseen elämään! Tiedän, ettei se aina ole kovin helppoa. Itse olen juuri lentokentällä ja kovassa nälässä tuli melkein tehtyä huono ruokavalinta, mutta onneksi viime hetkellä nappasinkin smoothien. :)

Jaa blogikirjoitus kavereillesi