11. tammikuuta 2011

Tuesday Thoughts

Hei! Olen nyt virallisesti alkanut opiskella kouluni materiaaleja ja olen niistä aivan haltioissani. Minulla on pieni punainen iPodini mukana minne ikinä sitten menenkin ja se on nyt täynnä noita kurssimateriaaleja. Kouluni siis toimitti minulle tämän luento-ipodin. Entuudestaan meillä on kotona jo kolme ipodia (älä kysy miksi), joten yritin neuvotella ettei tuota olisi minulle toimitettu. Se kuitenkin haluttiin lähettää, koska kaikki koulun materiaalit ovat sinne valmiiksi ladattuina.
Minusta on ihanaa opiskella siellä missä huvittaa. En ole koskaan ennen opiskellut tällä tavalla etänä. Voin vaikka kotona sängyssä katsoa luentoa tai sitten ratikassa tai mökillä.
P1060341
Tämän lisäksi minulla on toinenkin syy olla onnellinen ja se on se, että olen saanut lukijoiltani todella paljon kannustusta projektiini. Kiitos ja halaus. On hienoa että jo muutama on tunnustanut, että on syönyt hieman terveellisemmin blogini ansiosta. Se onkin yksi tavoitteeni. Kurssilla itse asiassa kannustetaan jakamaan kaikkea uutta tietoa.

Mitä söin tänään?
Aamu: Smoothie (1 banaani, 1 appelsiini ja 1 kiwi ja vettä 1.5dl suunnilleen)
Lounas: eilinen quinoa-tofu-sipulipaistos
Iltapala: Aamun smoothieta jääkaapista
Illallinen: Salaattia, kurkkua ja tomaattia, ituja sekä lohta. Lisänä oli pieni annos samaa kuin lounaaksi (kuva alla).
Illalliseksi haaveilen joko yhtä avocadoa tai sitten palaa tummaa suklaata.
P1060335
Sattui tänään myös jotain harmillistakin. :( Tänään aamulla minulla oli jostain syystä paha olo (siis sellainen oksettava olo). Ja sitten päivällä alkoi päänsärky. Minulla on aika harvoin päänsärky, joten yritin miettiä että mistä se johtuisi. Yritin kuulostella kroppaani, että olinko syönyt jotain ainetta liian vähän tai sitten liikaa. Eniten minulle tuli sellainen olo, että minun tulisi syödä salaaattia. Kun sitten illalla pääsin töistä kotiin, tein salaatin ja olo tuli heti paremmaksi.

Hello my dear readers! Today I've been excited about the IIN lectures. I'm really looking forward to all the changes that this school will make in my diet. I'm also excited about the positive feedback that my readers have been given me. Thanks! :) That means a lot to me. 
This morning when I woke up I felt sick and I had a headache. I tried to think what was the reason for it and the only thing that came into my mind was that "I need more salad on my diet". In the evening when I got back home I made a salad and I immediately felt better. However this was the first day after starting my new diet that I felt a bit sick. This of course made me question myself that am I eating the right way. Luckily now I'm fine. So I guess the salad helped. :)

Ei kommentteja:

Jaa blogikirjoitus kavereillesi