21. tammikuuta 2011

Thank You!

Ohoh, tätä en olisi osannut odottaa! Blogini on viikon nuosija Oindex:ssä. :) Tämä on minusta merkki siitä, että elämäntaparemontit ja terveellinen elämä kiinnostavat ihmisiä. Ja tämähän on aivan mahtavuutta. :) Kiitos! Lisäkiitos myös kaikille muille terveydestä intoutuneille bloggaajille, jotka ovat linkittäneet sivulleni.
My blog has been growing lately and as you can see from the image above, HelloHelene has been growing 218% last week. This is huge! Thank you all my dear readers. :) This really means a lot to me.  I'm very grateful that this blog has been inspiring to some of you (thanks for your comments and support emails). Thanks for your support on my journey to a healthier life.  

4 kommenttia:

Kia kirjoitti...

onnea! todellakin olet ansainnut kaikki lukijat, täältä saa kivoja smoothiereseptejä ja treenivinkkejä :) ja hyvän esimerkin kaikille!

itse en ole ihan samaan elämänmuutokseen ryhtynyt, syön lihaa ja karkkia satunnaisesti yms. mutta kaikki smoothiet on mun lemppareita, ja kevyet snakcsit ja muut vinkit kelpaa! ja varmasti painonpudotuksesi kannustaa muita :)

Helene kirjoitti...

Kiitos Kia! :)

Mun pitää päivittää tuo "MyDiet"-osio, koska se on taas hieman muuttunut. Syön kalaa enemmän ja olen juonut 1dl Valion d-vitamiinimaitoa per päivä. Lihaa en ole syönyt. Suklaata olen kyllä napostellut, mutta se on ollut sitä tummaa suklaata. :)

Ansa kirjoitti...

Kuten Kiakin sanoi, ansaittu sija! Kirjoitat laadukasta blogia ja päivittelet säännöllisesti, mikäs sen mukavampaa! Olet antanut minulle rutkasti lisää motivaatiota, ja huomaan usein ajattelevani "kiellettyjen" ja epäterveellisten ruoka-aineiden kohdalla, ettei Helenekään tätä söisi. Hassua, vaikken sinua tunnekaan. :) Suuri kiitos siis blogisi pitämisestä!

Helene kirjoitti...

Kiitos Ansa! :)
Minulle tuli tuosta ihanasta kommentistasi yksi kyynel. :D Se oli jotenkin niin nätisti sanottu. :)

Jaa blogikirjoitus kavereillesi