30. tammikuuta 2011

Sunday Check-In: -0.5kg (Total -3.0kg)

Tänään on taas ollut sunnuntaipunnituksen aika. :) Minulla on ilo kertoa, että laihtumista on tapahtunut 500g. Se merkitsee nyt sitä, että olen yhteensä laihtunut 3 kiloa, mikä on 30% tavoitteestani. Olen tästä todella onnellinen, sillä viime viikolla laihtumista ei tapahtunut ollenkaan ja ehdin jo hieman huolestua, että tuleeko jatko olemaan rankka kivinen tie. Mutta toisin kävi (ainakin toistaiseksi).
Lantiostani on nyt lähtenyt yksi sentti (jippiijippiijippii!). Se on siis ensimmäinen sentti, mikä on sieltä alueelta lähtenyt. Vatsan seudulta kun on kokonaisuudessaan lähtenyt jo yli 10 cm on tuo lantion pysyminen samassa lukemassa ollut hieman kummallista. Vyötäröltäni on tällä viikolla myös lähtenyt yksi sentti ja samoin käsivarrestani. Toivon, että jatkossa tämä laihtuminen tapahtuisi juuri näin hieman tasapuolisemmin. Ensi viikkona tulen aivan varmasti laihtumaan ja osasyy siihen tulee varmasti  olemaan tuo Bootcamp, jonka aloitan maanantai-aamuna.
P1060391
Mitä olen viime viikkona syönyt?
Olen syönyt raakoja kasviksia ja hedelmiä. Smoothieita joka päivä ja samoin salaatteja. Lihaa olen syönyt vain kolme tai neljä kertaa: Kolme kertaa kalaa ja yhden kerran strutsia. Sortumisia on tapahtunut myös tällä viikolla. Söin siskoni luona juustoja. Lisäksi töissä tuli juotua perjanaina yksi mojito ja olutta. Siskoni luona juomingit jatkuivat viinin, kuoharin ja oluen parissa. Mutta kaiken kaikkiaan olen syönyt melko hyvin koko viikon paitsi tuolloin Seinäjoen reissulla, jolloin söin liian vähän mitään.

I have lost 1.1 pounds (500g). This means that I have lost 8.8 pounds (3 kilos) in total since I changed my diet. :)

2 kommenttia:

Taina kirjoitti...

Mahtava määrä senttejä lähtenyt vatsanseudulta!!

Helene kirjoitti...

Joo, olen siitä kyllä tosi innoissani. Minulla on aina ennen ollut todella selkeä vyötärön ja lantion suhde ja nyt se alkaa tulla taas esiin. :) Saa nähdä mitä on tapahtunut kuukauden päästä. :)

Jaa blogikirjoitus kavereillesi