2. tammikuuta 2011

Sunday Check-in: -1.2kg!

Nyt olen viikon ollut tällä uudella ruokavaliolla. Haluan tässä vaiheessa korostaa sitä, että en ole millään dietillä, joka jossain vaiheessa loppuisi vaan olen muuttamassa ruokavaliotani pysyvästi. Olen oman ruokavalioni myös rakentanut siten, että voisin noudattaa sitä pidempään. Siksi se ei ole niin radikaali kuin perusdietillä. Olen muuten juuri opiskellut kasan eri diettejä. Kiinnostaisiko teitä kuulla eri dieettiteorioista?
P1040963
Mutta sitten itse tämän postauksen pääjuttuun. :) Olen laihtunut viikossa 1.2 kiloa!!!! Jee! Mahtavaa! Ensimmäinen tavoitteeni on laihtua 4 kiloa, sitten pidän pienet juhlat. Kokonaistavoitteeni on laihtua 10 kiloa, mitkä ovat tässä viimeisenä kahtena vuotena tulleet huonojen elämäntapojeni myötä. Milloinkohan voin sanoa, että olen laihtunut sen 10 kiloa? Kolme kuukautta? Kuusi kuukautta? Laihdutus ei sinänsä ole minun mikään päätavoite tällä hetkellä vaan isompi tavoite on tulla terveemmäksi ja virkeämmäksi. Mutta laihtuminen on myös kiva lisä. :)
P1060080
Miten olen laihtunut? Olen yksinkertaisesti vain syönyt paremmin ja useammin. Kannattaa katsoa tuo edellinen blogipostaukseni, jossa selvennän hieman omaa ruokavaliotani.

Hi! I'm very proud to tell you that I have lost 1.2 kilos this week. :) And only because of the new diet. My aim is to loose 10 kilos, I wonder how long it will take. 

5 kommenttia:

Helene kirjoitti...

I have to add that during this week I haven't been starving at all... Actually I've been eating almost all the time. :)

Anonyymi kirjoitti...

Hei, millä "resepteillä" teet smoothieita ja misokeittoa? Olisi kiinnostavaa tietää tarkemmin :)

Helene kirjoitti...

@anonyymi
Misokeitto oli joku peruspussimiso, jonka löysin keittiön kaapista. Eli vaan vettä ja sitten se maustepussi. Lisäksi pilkoin mkaan hiemna tofua. Tuo miso oli ostettu jostain Hämeentien etnisestä kaupasta.

Kiitos tuosta smoothie-kysymyksestä. Teen siitä postausken vaikka tänään tai huomenna. Ne periaatteessa vaihtelevat hieman joka päivä. Riippuen siitä, millä tuulella olen ja sitten myös siitä, että mitä kotoa löytyy. :)

Anonyymi kirjoitti...

Kiitos vastauksesta, smoothie-postausta odotellessa! Innostuin itsekin kaupassa ostamaan aineksia herkkupirteilöihin, siis terveellisiin sellaisiin.

Helene kirjoitti...

@Anonyymi
Nyt se on postattu ja omistettu sinulle. :) Tsemppiä laihdutukseen!

Jaa blogikirjoitus kavereillesi