16. tammikuuta 2011

Sunday Check-in: -0.5kg (Total -2.5kg)

Hei! Vuorossa on taas sunnuntain mittaukset. :) En ollut seissyt vaa'an päällä viikkoon, joten voitte vain kuvitella kuinka minua jännitti amulla. Mietin jo mielessäni sitä kuinka noloa on kertoa täällä blogissani jos olen vaikka lihonut viime viikon tulokset takaisin (teitä kun on jo satoja lukijoita päivässä ja blogipaineet kasvavat :D). Noh, psyykkasin itseni vastaanottamaan myös tämän huonon tuloksen. Mutta kuinkas kävikään? Vaaka näyttikin hienoa lukemaa! Olen siis laihtunut hieman lisää, eli yhteensä 500g tällä viikolla. Näin ollen olen laihtunut yhteensä 2.5kg. Se merkitsee siis 25% tavoitteestani.
Olen myös laihtunut vyötärön kapeimmasta kohdasta taas 2cm ja saman verran navan kohdalta. Mutta lantiosta ei ole lähtenyt vielä yhtään senttiä. :O Käteni on palanut takaisin siihen, mikä se oli ensimmäisellä viikolla. Viime viikolla siihen oli tullut 2cm lisää mikä johtui varmaan siitä, että tein niin paljon käsitreenejä.
P1060411
Miten tähän on päästy?
Tällä viikolla en ole syönyt pelkästään kotona tehtyjä ruokia. Ravintoloissa olen syönyt neljä kertaa. Kun työt tulivat kuvioihin, ruoan laitto kärsi huomattavasti. Tämä tulee varmasti olemaan haasteenani jatkossa.
Olen syönyt ruoaksi tällä viikolla hedelmiä, vihanneksia, kalaa ja hieman omaa tekemääni leipää. Olen myös sortunut seuraaviin asioihin: tummasuklaa, karjalanpiirakoita (eilen), olut (töiden perjantaikalja ja yksi pullo kotona), valkoviinilasillinen työkaverin kanssa ja suolakeksejä (suolanhimoon eilen). Mutta nyt kun paljastin syntilistani, niin eipä se nyt kovin pahalta näyttänytkään. :D Eli kaipa tämä viikko meni sitten tuonkin osalta ihan hyvin. :) Olen tehnyt jumppadvd:tä, lähinnä Tracyä. Mutta sanoisin, että tällä viikolla olen urheilun suhteen ollut hieman laiskempi kuin viime viikolla. Syynä tähän on ehdottomasti työkiireet. Minulla on kaiken kaikkiaan ollut tällä viikolla huomattavasti vähemmän aikaa panostaa ruokaan ja liikuntaan.
P1060335
Mitkä ovat fiilikseni?
Olen todella tyytyväinen tämän viikon tulokseen. Erityisesti vatsani pienentyminen on ollut mahtavaa. Yhteensä jo 8cm on lähtenyt vyötäröltäni. Aivan uskomatonta!
Avocados
Miten aion suoriutua ensi viikolla?
Ensi viikolla treenaan taas hieman enemmän (5 kertaa tavoitteena). Teen myös enemmän ruokaa kotona (joka päivä). Tämä meinaa sitten sitä, että aion seuraavaksi tehdä ensi viikon ruokasuunnitelman. :) Aamupalaksi söin tänään sen eilisen parsasmoothien jämät. Ne olivat jääneet Tepolta yli jostain kumman syystä. :)

Hello! I've been losing weight again this week (500g, which is 1.1 pounds). This means that I've lost 5.5 pounds in total. :) I'm happy about the result of course, but what I try to do better next week is to prepare more meals at home. Since my work started last week I 've been a bit too lazy in my own kitchen. I made only 3 meals at home and ate out 4 times. Today I'm going to make a food plan for this week and I try my best to stick to it. :)

6 kommenttia:

MouMou kirjoitti...

Näytit tosi hyvältä brunssilla, tulokset todellakin huomaa! En ehtinyt huikata asiasta sulle, mutta se asu näytti upealta sun yllä.:)

Helene kirjoitti...

:D Kiitti Moksu! :) Paras kommentti ikinä tässä blogissa! :D :)

En itse sitä vielä oikein huomaa (painon pudotusta), enemmän vain tunnen sen. Eli tuntuu paljon kevyemmältä. :)

Saara kirjoitti...

Ihan mahtava alku, josta on varmasti motivoivaa jatkaa. Hienoa, tsemppiä uuteen viikkoon!

Helene kirjoitti...

Kiitos Saara!

Evalyh kirjoitti...

Mahtavia tuloksia olet saanut! Etenkin vyötärö on kaventenut HURJASTI! En ymmärrä, kun jotkut ihmiset dissaavat hirveästi DVD-jumppia yms. ja väittävät niitä tehottomiksi :P Itselleni ne ainakin ovat aina olleet kuntoiluni kulmakiviä ja kunto sekä kroppa kohentuneet niiden avulla. :)

Sehän riippuu täysin siitä, että mikä ketäkin tsemppaa. Toiset eivät yksin kotona saa itsestään tehoja irti, toiset taas eivät uskalla vetää täysillä muiden ihmisten keskellä saleilla. :)

Helene kirjoitti...

Mä rakastan noita jumppavideoita! Varsinkin Tracyn Mat Workout on ihan paras. :)

Kiitos Evalyh tsemppauksesta. :)

Jaa blogikirjoitus kavereillesi