13. tammikuuta 2011

The good news and the bad news

Heippa! Minulla on ollut hieman kiireistä tänään, joten vasta nyt kerkesin tähän koneen ääreen kirjoittamaan teille. Minulla on sekä hyviä, että hieman huonoja uutisia. Huonot ovat ne, että olen eilen ja tänään lounastanut ravintolassa (syönyt tosin ruokavaliooni sopivia ruokia). En vain illalla ole jaksanut tehdä ruokaa seuraavalle päivälle tai jaksanut miettiä ruoanlaittoa. Olen ollut todella väsynyt töiden jälkeen. Hyvä, että olen jaksanut sentään jumpata. :) Lupaan teille hieman tsempata tässä ruoanlaitossa. Viikonloppuna teen vaikka etukäteen suunnitelman ensi viikon ruoan suhteen. En vain lomalla yksinkertaisesti muistanut kuinka pitkiä päiviä teen ja kuinka väsynyt olen aina töiden jälkeen. Paluu arkeen tuli siis aika kovana.
Pear Parade
Hyvät uutiset ovat ne, että olen edelleen pitäytynyt ruokavaliossani. Aamulla olen syönyt hedelmiä ja samoin välipalaksi. Päärynä on muuten ihana välipala. Minkäköhänlaista Smoothieta siitä voisi tehdä?

I have good news and bad news. Good news is that I have managed to eat well and also do some exercising. The bad news is that I've had a lunch in a restaurant today and yesterday. I have been just way too tired in the evening to think about cooking... I promise to make more home cooked lunches next week. :)

4 kommenttia:

Ansa kirjoitti...

Ei pieniä takaiskuja kannata turhaan harmitella, elämää se vain on. Itse söin eilen nälkäisenä 30g tummaa suklaata, mutta tämän aamuisessa punnituksessa painoa oli lähtenyt viikossa 2kg! Joo, nestettä, mutta toivottavasti vähän muutakin. Eli siis, tärkeintä on kai syödä oikein suurimman osan ajasta...

Helene kirjoitti...

Kiitos Ansa tsemppauksesta! :) Kyllä tämä tästä.

Anonyymi kirjoitti...

Hei! Voisit kertoa vielä mitä herkkuja olet saanut kaavittua lounaaksesi kun olet kuitenkin noudattanut tätä ruokavaliotasi. Itse koen vaikeana ulkoruokailun, sillä koskaan ei tiedä mistä annokset on valmistettu.

Helene kirjoitti...

Hei!

Lounaat olen syönyt tällä viikolla pääosin Ravintola Perhossa, missä on todella hyvä buffet. Siellä on mahdollisuus koota oma salaatti. Yhdellä viikolla söin siellä punajuuripihvin ja salaattia ja muina päivinä salaattia ja kalaa. Salaatit ovat siellä ilman kastiketta, joten olen laittanut jotain luomuöljyä salaatin päälle.

Yhtenä päivänä kävin intialaisessa buffetissa. Siellä korvasin riisin salaatilla. Se ei ollut kyllä täysin ruokavalioni mukainen ruoka, mutta olin tyytyväinen siihen, etten syönyt riisiä. :)

Jaa blogikirjoitus kavereillesi