15. tammikuuta 2011

The Good Chef and Me

Minulla on kolme kania ja ne ovat olleet erittäin onnellisia tästä uudesta ruokavaliostani. Joka päivä ne saavat erilaisia salaatteja ja muita kasviksia (jämäpaloja lähinnä salaatin lisäksi). Tänään tein tuota edellisessä postauksessani mainitsemaani juomaa ja kaneille meni kurkun kuoret.

P1060417
Papu the brave
Kuten eräs ihana lukijani oli huomannut, olin kääntänyt edellisessä postauksessani esittelemäni reseptin väärin ja persiljan sijasta olin laittanut siihen parsakaalia. :DDD Huomenna teen nyt sitten oikean reseptin mukaan.
Tuo tämän päivän juomani oli melko mielenkiintoisen makuinen (erittäin kirpeä). Enkä ajatellut sitä juodessani, että siinä olisi mitään vääriä aineksia mukana. Kummallista siinä oli se, että vaikka juoma oli vihreän värinen se maistui lähinnä greipille. Minun oli jotenkin todella vaikea suhtautua tähän. Aivoni sanoivat, että se maistuisi kurkulle, parsalle tai salaatille, mutta maku oli greippi tai sitruuna. Noh, oli miten oli, aina ei voi onnistua. :)
P1060418
P1060433
Today I managed to prepare the green shake a little bit the wrong way... Instead of parsley I put in some broccoli... :D Tomorrow I will make it the right way. :)

2 kommenttia:

heija kirjoitti...

Huomautan myös, että parsa ja parsakaali ovat kaksi hyvin erilaista kasvia :D Eikä mitenkään pahalla, ehkä olet tehnyt sen tarkoituksella, nauratti vaan lukiessa kun kuvassa oli kuitenkin parsakaalta :D

Helene kirjoitti...

Kiitos heija! Virhe korjattu. :) Tämäpä menee minulla nyt todella naurettavaksi. :D Persiljat, parsat ja parsakaalit ovat aivan sekaisin. :D

Jaa blogikirjoitus kavereillesi