9. tammikuuta 2011

Getting ready for tomorrow: The first day at the office

Minua jännittää huominen päivä. Menen takaisin töihin lähes kolmen viikon loman jälkeen. Pystynkö syömään yhtä terveellisesti kuin olen nyt lomalla syönyt? Jaksanko tehdä vielä ruokaa illalla ja miten selätän palavereiden kahvin himon? Jaksanko urheilla?.. Tunnen jo perhoset vatsassa. Minua jännittää.
Tänään illalla valmistin maanantain ruoan (paistettua tofua ja salaattia), joten huomisen ateriat ovat kunnossa. Leivoin myös sämpylöitä, jottei ensi viikolla tarvitsisi ostaa leipää.
Tänään tuli jo ensimmäinen paluu työpäivään. Minun siteerauksiani eräästä seminaarista oli tämän päivän Hesarissa. Minulla ei ollut mitään hajua etukäteen, että olisin siellä. Isä soitti ja onnitteli jutusta, jossa mainittiin yrityksemme. Vasta puhelun puolivälissä selvisi, että siellä oli myös minun kommenttejani. Oli pakko käydä ostamassa lehti. Hetken olin huolissani siitä, että toivottavasti en ollut sanonut jotain typerää ja juuri se olisi otettu artikkeliin. Onneksi ei. Juttu oli hyvä. Päiväni oli pelastettu. :)
Business Woman Riding to Work
Tomorrow I will have my first day at the office after my super great three week holiday. I'm wondering if can I keep up with this new diet (no coffee in the meetings, lots of home cooked food)... At least my plan for tomorrow is ready. I made some tofu, salad and bread. 

Ei kommentteja:

Jaa blogikirjoitus kavereillesi