9. joulukuuta 2010

Kohti terveellistä elämää

Nyt on uutisia! Siis iso juttu tiedossa (ainakin minulle). Olen tätä harkinnut pitkään ja olen nyt päätökseni tehnyt. Aion opiskella Health Coachiksi vapaa-ajallani. Tämä koulutus kestää vuoden ja se tapahtuu netin välityksellä.


Miksi ihmeessä?
Oma elämäni on ollut niin hektistä, että olen tullut siihen tulokseen että tarvitsen muutosta. Nykyinen rytmi ei vain toimi. Syön milloin sattuu ja olen elänyt todella epäterveellistä elämää viime aikoina. Aina en edes ole kerennyt syödä lounasta ollenkaan puhumattakaan aamupalasta... Aluksi harkitsin ostavani "Health Coach" -palvelun itselleni, mutta päädyin sitten ottamaankin vuoden kurssin itselleni. :D Mietin tätä pitkään ja loppujen lopuksi se alkoi tuntua parhaimalle vaihtoehdolle.


Tavoitteeni
Tavoitteenani on oppia mahdollisimman paljon eri dieteistä, ruoka-aineista ja kehosta. Haluan oppia löytämään tasapainon itselleni ruoan kautta. Kaverini Vilma Helminen on käynyt tämän saman ohjelman ja hän oli siitä erittäin innoissaan. 
Haluan erityisesti oppia syömään terveellisesti. Uskon, että tulen täällä blogissa siis jatkossa kertomaan terveellisestä ruokavaliosta ja muutenkin siitä kaikesta mitä opin tuolla kursseilla (mikäli se ei saa suuria vastalauseita). Virallisesti kurssi alkaa tammikuussa, mutta jo tällä viikolla tulen saamaan aloitusmateriaaleja.

2 kommenttia:

COCO kirjoitti...

Hei kuulostaa tosi mielenkiintoiselta tuo koulutus, voisin sitä itsekkin harkita. Oon tosi kiinnostunut ruoasta ja ylipäätänsä sen vaikutuksista kehoon ja mieleen jne.

Kiva tämä sun blogi, vierailen ihan ekaa kertaa täällä!

Helene kirjoitti...

Kiitos COCO!

Kannattaa seurata tätä blogia jos tuo koulu kiinnostaa. Katsotaan olenko vielä 3 kuukauden päästä yhtä innoissani, mutta ainakin tällä hetkellä olen todella tyytyväinen tähän valintaani. :)

Jaa blogikirjoitus kavereillesi