27. joulukuuta 2010

It has arrived

Paketti saapui ja nyt alkaa virallisesti opiskeluni kohti terveellistä elämää. Vaikka olenkin flunssassa, en voinut olla aamulla käväisemättä postissa ja raahata painavaa pakettia kotiin. Tänään olen tutustunut materiaaleihin ja olen todella innoissani.
P1040871
P1040872
P1040881
P1040877
P1040884
The gift from IIN has arrived and finally I can officially start my studies. I've been having a cold lately, but still I just couldn't resist of going to the post office to get my packet. :) Today I've been studying the materials and I have to say I'm very excited. I can't wait for getting to know all the other fellow students and start this new journey which will change my life for sure.

3 kommenttia:

teidenritari kirjoitti...

Moi Hele,

näyttää tosi mielenkiintoiselta paketilta, siinä näyttää olevan jopa iPod to go with!

Mutta mä voisin neuvoa sut oikeasti parhaille lähteille tässä ravintoasiassa ja muutenkin valmennuksessa. Katso aluksi vaikka www.viidakkomies.com/wp-content/uploads/2010/08/nutrix1.pdf ja muutenkin Olli saitti www.viidakkomies.com...

teidenritari kirjoitti...

Äh, tähän tuli joku ihme nikki/käyttäjätunnus. Eli olen Claudio, sulla on varmaan yhteystietoja ja FB toimii...

Helene kirjoitti...

Hei Claudio!

Kiitos linkistä. :)

Mä uskon, että tää kurssi on yksi parhaista lähteistä ravintoasioihin. Siellä on opettajina maailman guruja ja siellä käydään vuoden aikana kaikkia eri diettejä ja muita ruoka-ainejuttuja läpi todella kattavasti. :)

Ollin saitti vaikutti kiinnostavalta ja siellä on aika paljon samaa asiaa kun mun kurssilla näyttäisi olevan. :) Alan ehdottomasti seurata kyseistä blogia!

Jaa blogikirjoitus kavereillesi