1. marraskuuta 2010

Laserleikkaus, here I come!

No niin, nyt se on sitten päätetty! Menen laserleikkaukseen ja sanon vanhoille silmälaseilleni "bye bye". Tätä olen odottanut jo hieman yli 10 vuotta. Mahtavuutta! Muistan kun sain silmälasit kun olin 15-vuotias. Siitä saakka olen haaveillut pääseväni niistä eroon. Tänä vuonna tein päätöksen, että laseista on päästävä eroon ja lopullisesti. Ja tadaa, varasin vihdoin sen ajan... Leikkaus on ensi viikon perjantaina, joten kerron sitten täällä, miten se meni. :)
Alla muutama kuva tämän viikon kivoista pienistä asioista:
P1040342
P1040340
Olin syömässä Hannan ja Suryan kanssa ihanassa espanjalaisessa ravintolassa aivan keskustassa. En nyt muista nimeä, mutta ruoka oli aivan mielttömän hyvää. 
P1040350
Alexander Wangin laukkuni on saapunut. Olen käyttänt sitä joka päivä. Se on ihana!
P1040365
Käväisimme Tepon kanssa eräissä juhlissa, jossa pääsimme maistamaan tuota Jean Sibelius -samppanjaa. Namnam. :)

Ei kommentteja:

Jaa blogikirjoitus kavereillesi