3. lokakuuta 2010

Sumuinen ilma ja fiilis

Olen maannut koko päivän sängyssä flunssassa. Teppo ei aamulla uskonut, että olin oikeasti kipeä, mikä luonnollisesti ärsytti minua. :D Yritin vakuutella, että "olen aivan oikeesti kipeä". En tiedä uskoiko hän, mutta oikeasti kipeetä henkilöä ei minusta saisi tuolla lailla kyseenalaistaa... 
Vaikka sängyssä makaamisessa ja leffojen katselussa ei sinänsä ole mitään vikaa, on tämä aivastelu, niiskuttaminen ja hikoilu kamalaa. Minusta tuo kuva tuossa alla kuvastaa hyvin tämän päivän tunnelmiani. Otin kuvan eilen Espoossa, jossa käväisin puhumassa eräässä seminaarissa.
P1040060
Sumu on minusta kaunista. Siinä on jotain mystistä... Luonto on asia, mitä kaipaan eniten kun asun Helsingin keskustassa... Eilen kun kävelin Espoossa, kiinnitin huomiota puiden värikkäisiin lehtiin, märän maan tuoksuun, sumun tunnelmaan, luonnon ääniin ja muotoihin. Kaupunki ei minusta pysty tuomaan samaa rauhallista inspiraatiota kuin luonto pystyy. Minun pitää selkeästi alkaa käydä Espoossa useammin.

Ei kommentteja:

Jaa blogikirjoitus kavereillesi