10. lokakuuta 2010

StyleLoving

Uusi projekti jonka uumenissa pyörin vapaa-ajallani, on tällä hetkellä StyleLoving. Palvelu auttaa nettissä tapahtuvassa shoppailussa. Olen miettinyt ideaa jo varmaan puoli vuotta ja sitten viime kesälomalla aloin tekemään konkreettista työtä sen eteen. Muutama viikko sitten sain mukaan Jorin ja nyt ensimmäinen versio on ulkona. Mistä sitten on kyse? Idea lähti ongelmasta, joka minulla oli aina ennen nettishoppailun yhteydessä. En muistanut, että mistä nettikaupasta olin löytänyt hyviä tuotteita ja millä hintaa. Palvelu auttaa tässä ja tuo vielä pienen sosiaalisen ripauksen sen päälle. Eli voin jakaa löytöni kavereideni kanssa. 

Palvelu ei ole vielä valmis ja siksi jaamme kutsuja vain tietyn määrän per päivä. Jos sinua kiinnostaa kutsu, niin sitä kannattaa hakea nettisivuiltamme. :)

2 kommenttia:

Lilou kirjoitti...

Loistoidea!-olen itse verkkoshoppailufanaatikko, ja töissäkin aihetta tulee sivuttua jonkin verran, ja usein olen mietiskellyt vähän vastaavia juttuja :) Kivaa viikonloppua!

Helene kirjoitti...

Laitankin sinulle saman tien kutsun palveluun! :) Jennikin on siellä. :)

Jaa blogikirjoitus kavereillesi