5. syyskuuta 2010

Jos näen unta, olenko sängyssä vai unessa?

Koko viikko on ollut erittäin kiireinen ja olen saanut aikaiseksi vaikka mitä. Olen ollut puhumassa, muutamassa haastattelussa ja tehnyt kolmea eri projektia, joista yksi on lopputyöni Taikin Medialabiin ja tietysti olen ollut töissä. Sanoisin, että viikko on ollut onnistunut ja en muuttaisi siinä oikeastaan mitään. 
Indiedays on esiintynyt mediassa useaan otteeseen viime päivinä, mikä on ollut erittäin positiivista (olen yksi Indiedaysin perustajista). Olen myös ollut fiiliksissä muutamasta uudesta bloggajasta, jotka on otettu sinne. Yksi heistä on Kalastajan vaimo ja toinen on Lilou's Crush.
P1030641
Lauantai
Heräsimme melko aikaisin aamulla Tepon kanssa ja päätimme mennä aamupalalle Tin Tin Tangoon. Siellä on ihana aamupala, vaikkei se varsinaisesti omaan nykyiseen ruokavalioon sovellu. :) 
Sieltä suunnistimme minun työpaikalle hakemaan Wiredin ja katsastamaan toimiston tilan, sillä edellisenä päivänä meillä oli pienimuotoisen juhlat toimistolla... Siivooja oli kuitenkin kerennyt ensin ja paikka oli putipuhdas. :)
P1030708
Toimistolta suuntasimme Johto Cafeeseen, missä tapasimme Tuukan ja Auroran, joiden kanssa meillä on pieni taideprojekti meneillään... Liittyy videoihin ja julkaisemme varmaan lähiviikkoina joitain videoita. Kuulette sitten lisää.
P1030711
P1030716
P1030738
Kuvausten jälkeen kävimme The Green Shakessa hakemassa yhdet Smoothiet ja sitten suuntasimme Tepon kanssa elokuviin katsomaan Salt-elokuvan. Se oli itse asiassa ihan viihdyttävä pläjäys. Angelina Jolie toimi roolissaan minusta erinomaisesti.
P1030744
Sunnuntai
Heräsimme noin kello yhdeksän ja päätimme omistaa päivän taiteelle. Matkasimme siis Kiasmaan, sieltä Ateneumiin ja viimeiseksi Sinebrychoffin museoon. Kiasma oli erinomainen ja se sai meidät suunnittelemaan erilaisia omia taideprojekteja. Vaikutuksen teki etenkin Salla Tykän ZOO ja Jacob Dahlgrenin "The Wonderful World of Abstraction".
Näyttely sai minut miettimään olemista... Jos olen paikassa, mutta ajatuksissani muualla, kummassa olen? Jos näen unta, olenko sängyssä vai unessa. Olen siis paikassa, mutten ole läsnä. Kumpi on tällöin vaimakkaampi: fyysinen sijainti vai läsnäolo?
Matkalla huomasin entisen työntekijämme Riikka Kurjen mahtavia norppamaalauksia. Riikan tyyli on minusta aivan ihana ja hänen pitäisi kuvittaa lasten kirja vaikkapa norpista. Minä ostaisin ainakin. :) Nämä hylkeet löytyvät Ateneumin oikealta laidalta.
P1030747
P1030748
Kotimatkalla kävimme muutamassa kaupassa, joista mukaani tarttuivat kahdet kengät, koska ne olivat niin edulliset. Oli vain pakko ottaa mukaan... Toivottavasti ne kestävät kauemmin kuin yhden käyttökerran...
P1030759
H&M 19.90€
P1030765
Zara, 25,95€

1 kommentti:

Helene kirjoitti...

Hennesin kengät hajosi kolmen päivän käytön jälkeen. Helve... :(

Jaa blogikirjoitus kavereillesi