12. syyskuuta 2010

Varoitus: Riemubloggausta luvassa

Tänään on ollut hyvä päivä. Istun tuolilla ja en meinaa pysyä siinä, koska mieleni tekisi huutaa riemusta ja onnesta! Tänään on vain yksinkertaisesti ollut niin hyvä päivä. Kerron tässä kaikki riemuni aiheet:
1) Töissä menee hyvin. Saan tehdä töitä kivojen ja pätevien ihmisten kanssa ja myös asiakkaat täyttävät nämä edellä mainitut asiat. Asiakkaat ovat olleet ihania ja hommat ovat sujuneet. Näiden lisäksi olen saanut heiltä positiivista palautetta, mikä on ollut tietysti ollut erittäin mukavaa. Kiitos ja kumarrus heille. :-)
2) Videoprojektimme etenee ja olen sen menestyksestä erittäin vakuuttunut. Tiimi on loistava ja siinä saan toteuttaa luovaa puoltani ja tehdä videotaidetta. En malta odottaa sitä, että pääsen editoimaan kokonaisia videoita alusta loppuun ja etten tarvitse siinä Tepon apua. :-)
3) Gradu/onlineshopping-projekti etenee ja siitä tulee loistava. Olen rakastunut ideaan (mikä on kyllä aina aiemmin ollut projekteissani huono asia). Toivottavasti tällä kertaa se ei olisi, ja projekti etenisi loistokkaasti. Ehkä gradukin olisi valmis jo muutaman kuukauden sisällä.
4) Taide. Minuun on iskenyt uuden harrastuksen vimma ja se on taide. Olen miettinyt taiteen tekemistä ja jotenkin kaikki nuo viimeaikaiset näyttelyt ovat saaneet minulle paljon luovia ideoita päähäni. Odotan oikein innolla, että pääsisin toteuttamaan niitä. Yksi ideani on maalata tauluja makuuhuoneeseen. Haluan maalata useamman taulun unen alusta. Tiedäthän sen hetken kun voit itse määritellä oman unesi ja alkaa uneksia sitä? Nämä taulut ovat näitä unen siemeniä. Yksi taulu tulee olemaan maalaus savannista. Näen sen aina silloin tällöin noin 30 sekunttia ennen kuin nukahdan. Se on minulle aina merkki siitä, että kohta olen unessa. Ehkä tämä taulu voisi auttaa unettomina öinä?
5) Design. Joku ehkä muistaa, kun hetki sitten suunnittelin oman läppärilaukun ja teetin sen. Se oli itse asiassa viime Trendi-lehdessä vaikka siinä olikin hieman virheellisesti laitettu se Anita Boutiquen laukuksi... Nyt minulla on intoa tehdä niitä lisää ja voisin viimeistään jouluksi tilata muutaman tuotteen. Aion tehdä ainakin piuhapussukan ja mahdollisesti vyön.
6) Olen innostunut ekologisen kosmetiikkasarjan tuomisesta Suomeen. Koska minua kiinnostaa nettishoppailu, on sen kiinnostuksen laajennus tähän fyysiseen maailmaan erittäin luonnollinen jatke. Mitä kaikkea siinä voikaan oppia tulleista ja maahantuonnista. Mielenkiintoista!
7) Indiedaysillä menee mukavasti ja tänään sain tehtyä uutta sivustoideointia eteenpäin. Siitä tulee todella hieno juttu ja en malta odottaa, että muutokset ovat julkisia. Kerron siitä varmaan sitten täällä blogissa heti kun se on mahdollista.

Tiedän. Tuossa oli paljon juttuja. Tiedän sen hyvin. Moni voisi sanoa, että teen nyt liikaa juttuja, mutta minusta taas en. Olen jostain löytänyt uskomattoman määrän lisäenergiaa ja jotenkin tuo bisnesajattelun ja luovuuden yhdistäminen saa minut vain tekemään enemmän. Minusta tuntuu kuin olisin löytänyt itselleni oikean balanssin, jossa aivoni haluavat toimia. Entuudesta tiedän, että kumpikaan aivopuoliskoni ei ole dominoivampi. Voisikohan se liittyä jotenkin tähän? Ihan kuin luova ja looginen ajatteluni ruokkisivat toinen toisiaan... Voiko se olla mahdollista? Voiko taide saada aikaan tämän? Tämä kaikki inspiraatio, joka on siirtynyt myös taidenäyttelyistä kotiin ja ympäristöön, on saanut minulle myös jatkuvan onnellisuuden tunteen. Uskon, että se on saanut minusta vielä paljon tehokkaamman. Minusta tuntuu kuin tunteja olisi yhtäkkiä tullut enemmän jokaiseen päivään. 
Viimeisen viikon ajan olen iltaisin usein miettinyt, että haluaisin jo herätä, sillä elämä on ollut vain niin inspiroivaa ja mukavaa, etten haluaisi tuhlata sitä uneen.

Ei kommentteja:

Jaa blogikirjoitus kavereillesi