14. syyskuuta 2010

Taikin käytävillä

Olin illalla käymässä Taikin Media Labissä auttamassa Eliseä hänen gradunsa kanssa. Matkalla huomioni osui eräisiin julisteisiin, jotka olivat löytyivät kyseisen rakennuksen aulasta. Minusta ne olivat hauskoja, joten halusin jakaa ne täällä. :-)
P1030902
P1030903
En ollut käynyt Media Labin tiloissa vähään aikaan ja moni muisto heräsi pintaan. Siellä olen ollut todella paniikissa pääsykokeissa (en ole varmaan koskaan ennen ollut mistään niin paniikissa) ja toisaalta tutustunut maailman ihanimpiin ihmisiin ja ollut siksi äärettömän onnellinen. Media Lab avasi minussa myös aivan uuden puolen aikoinaan. Se oli luova puoleni, jota olin kauppiksessa pitänyt jotenkin piilossa. Tässä suhteessa koulu on minulle erittäin tärkeä paikka ja tulen olemaan sen opettajille (etenkin Antti Ikonen ja Asta Raami) ikuisesti kiitollinen.
Media Lab in HelsinkiTuossa pöydällä teimme tänään käytettävyystestausta. Opin tämän päivän tunnin sessiosta erittäin paljon, vaikka olin itse testattavana. Pitää tehdä jotain vastaavanlaista itse tulevaisuudessa omaan graduuni liittyen. :)

Ei kommentteja:

Jaa blogikirjoitus kavereillesi