16. syyskuuta 2010

Huono viikko

Olen nyt täysin rehellinen kun sanon, että tämä viikko on ollut rankka. Todella rankka. Minusta tuntuu, että tämä viikko tulee olemaan sellainen, etten tule muistaman siitä oikeastaan mitään vuoden päästä, paitsi eilisen illan jolloin olin retkeilemässä Suvisaaristossa.
Elämässäni on aika paljon muutoksia meneillään (mikä on minusta hyvä asia), mutta monet muutokset yhdessä ovat saaneet minut erittäin väsyneeksi ja jotenkin minulla on maanantaista lähtien ollut unenomainen olotila. Luulen, että olen ollut jossain pienimuotoisessa shokissa. Itseni tuntien se menee nopeasti ohi, mutta tällä hetkellä se tunne tunkeutuu minuun ja puskee itseään ulos. En pidä tästä olotilasta, sillä minusta tuntuu että olen heikko, lasipallo.


Onneksi eilinen ilta sai minut hetkellisesti pois tästä lasipallosta. Olin tyttöporukalla... Kuulitte oikein, olen löytänyt ihastuttavan tyttöporukan (tai naisporukan oikeastaan) ja olin heidän kanssaan Suvisaaristossa! :-) Menimme saareen veneellä ja juuri silloin alkoi tietysti satamaan vettä. Aallot olivat niin rajuja, että vettä tuli päälle kuin joku olisi heittänyt sitä lapiolla. Minulla oli kaupunkilaisena mukana tietysti hyvät varusteet, eli Stevenin valkoiset nahkakengät (jotka kastuivat läpimäräksi), haaremihousut (joille kävi samoin) ja sitten tietysti LV-laukku, joka ei onneksi kärsinyt. Loppuillan olinkin sitten vain paidassa ja legginsseissä. Asuste oli täydellinen kun olin tutustumassa kasaan uusia ihmisiä. :D
P1030920
P1030923
Saaressa oli ihanaa ja söin aivan mielettömän hyvää ruokaa. Seura oli mahtavaa. Pääsin kuuntelemaan hevos- , timantti-, metsästys- ja golftarinoita. Ei ollenkaan töitä tai yrittäjien uusia konseptien puinteja. Jotenkin tämä oli juuri sellainen täydellinen hetki pois arjesta ja kaikista huolista. Tämä oli juuri sitä mitä tarvitsin.
Takaisin tulomatkalla oli jo hieman kirkkaampi sää ja näin Otavan ja kasan kirkkaita tähtiä. Oli erittäin kaunista ja olisin voinut jäädä saareen vielä paljon pidemmäksi aikaan... Luonto on ihmeellistä. Se saa ihmisten huolet katoamaan. Minusta se on parasta huonoina päivinä.

Ei kommentteja:

Jaa blogikirjoitus kavereillesi