1. elokuuta 2010

Tämä viikko

Hei!

Olen ollut viime viikon ihan superkiireinen, joten blogi ei ole ehtinyt päivittymään. Olen iltaisin ollut jumpassa ja lukenut kirjoja. Minulla on nyt siis lukutoukkavaihe meneillään. Se iskee yleensä noin pari kertaa vuodessa. :D Siitä syystä yritän nyt täysillä nauttia tästä jaksosta. Pääasiassa olen lukenut kirjoja, jotta oppisin enemmän itsestäni.

P1030317

Tässä on listattuna viisi asiaa, jotka olen tehnyt tällä viikolla:
1) Katsonut Inceptionin ja Splice -elokuvat. Inception oli hyvä, Splice oli hieman naurettava. Menin katsomaan jälkimmäisen elokuvan, sillä se sai niin huonot arvostelut. Ei se nyt ihan niin huono ollut. :D
2) Tehnyt sisustussuunnitelmaa töihin ja kotiin.
3) Laihtunut 2 kiloa ja sitten huomannut, että vaa'assa olikin vika. Tämä ei ollut kiva juttu, sillä ehdin juhlia sitä laihtumista kunnolla... Nauroin ja tanssin kotona riemusta. Seuraavana päivänä kun vaakani huiputus paljastui, söin karkkia suruuni ja lihoin 100g...
4) Ostanut ihanat kengät TopShopista.
5) Lukenut kirjaa siitä, kuinka voi käyttää aikaa tehokkaammin ja harjoitellut sitä. Olen myös todennut että se on erittäin vaikeaa ja miettinyt että olisi ehkä ollut parempi jos en olisi lukenut sitä kirjaa... :D

Ei kommentteja:

Jaa blogikirjoitus kavereillesi