7. heinäkuuta 2010

Paras shampoo hilseongelmiin

Koska minun hiukseni ovat todella pitkät sekä paksut, voisi luulla niitä erittäin hyvinvoiviksi... Kuitenkin minulla on viimeiset vuodet ollut paha hilseongelma. Olen testannut vaikka mitä shampoita ja loppujen lopuksi ainoastaan yksi shampoo on minulle sopiva. Sen nimi on Cutrinin Bio+. Mikään muu ei yksinkertaisesti toimi minulla. Olen kokeillut siis jopa 30€:n hilseshampoita, joita kampaamoissa on suositeltu ja heti kahden kerran jälkeen palaa se sama ongelma.

Eilen olin kävelemässä Hairstoren ohi, kun silmiini osui lempishampooni tarjouksessa. Sen hinta oli ainoastaan 9.90€ 500ml:sta (normaali hinta on noin 13€/250ml), voitte siis arvata että hamstrasin mukaani muutaman (kolme pulloa). :D

P1020710

Kaiken lisäksi nuo pumppupullot ovat minusta aivan ihania. Nyt kun olen tottunut niihin, en voi oikein enää käyttää muuta. :D

Ei kommentteja:

Jaa blogikirjoitus kavereillesi