16. heinäkuuta 2010

Flipflop-ostoksilla

Olin tänään puistossa ottamassa aurinkoa noin tunnin verran. Tämä oli ensimmäinen kerta koko kesänä, että minut on saatu ulos ihan vain ottamaan aurinkoa. Kiitos kuuluu tietysti hyvälle seuralle, eli tässä tapauksessa Tepolle. :)

Löhöily/auringon ottaminen on minulle yleensä erittäin haastavaa, sillä en pidä siitä että olen paikoillani. Siitä syystä minua on myös hyvin vaikea saada lomilla minnekkään aurinkorannoille. Mielummin seikkailen ja käyn eläintarhoissa ja erilaisissa museoissa (sotamuseot ovat yleensä jostain syystä mieluisimpia). :) Noh, en tietystikään tällä kertaa raaskinut vain köllöttää, joten tuli siinä hieman luettua Ted Turnerin kirjaa eteenpäin alleviivauskynä kädessä. Ja luitte oikein, alleviivaan kirjoja.. Tunnustan tässä nyt sitten sen, että alleviivaan aina kaikkia lukeamiani kirjoja, myös runokirjoja ja romaaneja. :D

No sitten itse tämän postauksen asiaan... Tulipa jaariteltua pitkään... :D Eli olen tässä viime aikoina etsinyt itselleni uusia flipflopseja/sandaaleja/rantakenkiä, miksi niitä nyt haluaa kutsua. Edelliset ostin Bangkokista ja niissä tuli käveltyä "suhteellisen" paljon. Kengät ovat koluneet Laosin peltoja, sademetsää, Balin hiekkarantoja, Bangkokin nähtävyyksiä, Kambodzan Angor Watin temppeleitä ja lukuisia muita kohteita... Voitte siis kuvitella miten törkeässä kunnossa ne ovat tällä hetkellä. En edes kehtaa ottaa kuvaa niistä tänne blogiini ja moni olisi heittänyt ne jo aikoja sitten roskiin... Mutta koska niissä on tiettyä tunnearvoa, olen säilyttänyt niitä... Tai niin sitä olen selittänyt itselleni. :D Nyt olen kuitenkin löytänyt niiden korvaajan ja vielä melko edullisesti. Ehkä nyt siis on aika heittää vanhat sandaalit pois. :)

http://www.ipanemaflipflops.co.uk/gisele.html

Tilasin nuo ruskeat tuossa kuvan alaosassa. Tuo Swarowski-Gisele-Limited Edition oli hinnaltaa "hieman" liikaa. En voisi kyllä maksaa flipflopeista tuollaista summaa ikinä! Tilaus nettikaupasta kannatti myös siitä syystä, että postikuluja ei tarvinnut maksaa. Nyt kun hellettä on luvattu seuraavaksi kahdeksi viikoksi, toivon että posti tuo ne kengät minulle pikaisesti. :)

Ei kommentteja:

Jaa blogikirjoitus kavereillesi